AneB Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Har vel helt sikkert vært spurt om før, men kommer de som normalt i juli?
Ædiggedædiggedumæhæ? Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Så sant du ikke har satt deg opp på ferie da så kommer de som vanlig ja=)
AneB Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2007 Hm..satt meg opp på ferie betyr vel at jeg må ha en jobb å ta ferie fra... Var i vikariat som gikk ut en mnd før fødsel. Så da kan jeg vel føle meg trygg på at det kommer som vanlig!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå