melissa&baby:) Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Jeg snakker om disse putene under foten som en skal massere for å få fødselen i gang... Har selv massert i hele kveld nesten:) Har faktisk begynt å få ganske sterke kynnere, de sterkeste til nå!! Så nå har jeg pakket bagen i all hast...hehe Noen som har prøvd??
Kosel Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 hvor skal en massere?? har trodd noe har vært på gang i hele dag... men så skjer det ikke noe.. kanskje jeg skulle gå for litt massasje.. Men som sagtg : hvor er det man skal massere, er det noen spes. retning??
Enitsirk79 Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Her er det bilde: http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=4034004
Enitsirk79 Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Tolker dere det som at det er den puta litt på siden (innsiden) av foten? Altså ikke rett under der man tråkker ned...
Kosel Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 takk takk. er jo litt festlig med disse kjerringrådene, noe kan man jo prøve sånn for moroskyld:)
Kosel Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 pute på innsiden..er jo det hun har markert...jeg ser ingen åpenlagt pute hos meg her... men kjenner at det er et punkt der, var digg å massere, så om det har effekt eller ikke så skal jeg nå holde på litt:)
melissa&baby:) Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. juli 2007 jeg har puter som er litt på siden, ikke helt under foten, men litt på kanten liksom...Håper det er rett, er helt sleten etter å holdt på, ikke lett å rykke bort til føtene for tiden...hehe Håper det virker.....er ekstremt lei nå!! noen som har fått det til?
Kosel Skrevet 1. juli 2007 #8 Skrevet 1. juli 2007 pakker baggen:) nå har jeg ment å gjøre det i flere uker - så nå har jeg satt igang med det slik at det er gjort:) så skal jeg lage meg et deilig fotbad og sette meg til med lotion og massere, og funker det ikke så blir da hvertfall føttene mine mye og fine:)
Enitsirk79 Skrevet 1. juli 2007 #9 Skrevet 1. juli 2007 Legger ved en link til med skjematisk tegning av føttene http://www.ofesite.com/health/reflex/chart/index.htm
Kosel Skrevet 1. juli 2007 #10 Skrevet 1. juli 2007 nå har jeg tatt fotbad og massert punkter så jeg er helt gåen i hendene. Nå legger jeg meg, så får vi se om det blir noe action;) super myke og deilige føtter hvertfall:)
marghald Skrevet 2. juli 2007 #11 Skrevet 2. juli 2007 Jeg blir veldig nysgjerrig, og litt håpefull... Har noen fått noe effekt av dette? Dere er kanskje igang med fødsel allerede:)
Kosel Skrevet 2. juli 2007 #12 Skrevet 2. juli 2007 ikke igang med fødsel... men heftige kynner i natt - ( det kan jo være heeeelt tilfeldig da..) - Men de holder fortsatt på, så det går jo ann å håpe at det er noe action på gang... har jo trodd det har vært action på gang tidligere.... meeen neeeeida.. Men massasjen var behagelig den! skal gjentas i kveld om ikke for annet enn å mykgjøre føttene:)
marghald Skrevet 2. juli 2007 #13 Skrevet 2. juli 2007 Så spennende - du må holde oss oppdatert! Jeg har akkurat hjulpet en venninne med å gni hennes føtter, da det er litt tidlig å begynne for meg... Er veldig spent om noe skjer med henne det neste døgnet:) Lykke til!
melissa&baby:) Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 2. juli 2007 jeg som var så flink til å massere igår, men jeg fikk lite ut av det. Har nå fått kjenne de sterkeste kynnerene til nå, men det ble ikke noe mer en det...Jeg er ikke så langt på vei heller da, er fødeklar om et par dager. Men det skal visst hjelpe til med modning osv, så jeg fortsetter i kveld også jeg:)
Celene -2.09.07~*HØYGRAVID*~ Skrevet 3. juli 2007 #16 Skrevet 3. juli 2007 Kan det være noen som helst risiko ved å begynne "pute" massasjen tidlig? Jeg har enda 8 uker igjen...
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 3. juli 2007 #17 Skrevet 3. juli 2007 det skal sambo få prøve i kveld... og alle kvelder til jeg føder! det var jo drit godt å trykke der da! heheh
melissa&baby:) Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #18 Skrevet 3. juli 2007 Va hoss jordmor idag, hun sa at jeg måtte bare se meg klar til å vente til i slutten av måneden. MEN livmorhalsen var begynt å bli myk og klar, men gutten ligger på en måte som seier at det er lenge til ennå. De seier jo at dette skal hjelpe på modningen, kanskje det har gjord det også...? jaja, blir massering i kveld og, det er jo helt herlig å bli massert der uansett:)!!
melissa&baby:) Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #19 Skrevet 3. juli 2007 Tror ikke det er farlig å begynne for tidlig, tror bare at det hjelper å gjøre ting modent og klart der nede....Jeg har termin den 28 juli, og det har kun hjelpet (hvis det har det da) på modningen hos meg..
Aurora.m/nr.3 Skrevet 3. juli 2007 #20 Skrevet 3. juli 2007 Får ikke denne tegningen til å stemme overens med beskrivelsene om disse putene. Er jeg helt på jordet nå?
PintSizedDictator Skrevet 3. juli 2007 #21 Skrevet 3. juli 2007 Eg masserte puter som en helt om kvelden og kl. 12.45 dagen etter var jenten min født:)
Bigga, Matta og lille banan Skrevet 3. juli 2007 #22 Skrevet 3. juli 2007 Prøvde det for noen uker siden, og da hjalp det lite.... er nå 8 dager over og har vært på akupuntur i dag, og har nå sittet i 10 min på hvert bein..... kjenner ikke noe foskjell på noen av dele men vi får bare se Lykke til alle sammen .)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå