Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte en fin og velskapt gutt for litt over 1 mnd siden, men kjenner jeg er litt " opphengt " i fødselen. Alt gikk relativt bra, men kjenner jeg gjerne skulle vært tilbake på sykehuset igjen. Mye pga at jeg storkoste meg mens jeg var der, selv om jeg bare ville hjem.

Mødte jordmor i byen her en dag, men hun kjente meg ikke igjen, og da kjente jeg at jeg ble litt skuffet. Hun har sikkert hatt 100 fødseler etter meg, så hvorfor skulle hun kjenne igjen meg !!!!!!!!

Noen som har det på samme måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil ikke tenke på barseloppholdet engang hehe :) men jeg tenker mye på at jeg absolutt IKKE vil føde uten samme jordmor neste gang hehe, vet jo at det blir så godt som umulig å få til, men hun var så flink så jeg får litt panikk ved tanken på å skulle ha en fæl jm når jeg får neste barn..

Skrevet

Du har vært gjennom noe som var og er veldig stort for deg, og da er det naturlig at du tror alle andre også synes det er like stort. Hadde det litt på samme måte etter førstemann, ville gjerne prate om fødselen i detaljer med alle, og trodde de omtrent opplevde den sammen med meg, hehe=)

Det er veldig altoppslukende en stund, mne det går over heldigvis.

Skrevet

Min jordmor var også verdens beste, men nå har vi bestem oss for å ikke ha flere barn, har 2 og er veldig glad for det. Kanskje det er derfor jeg føler som jeg gjør? At jeg aldri skal tilbake på føden og barsel......

Får håpe at din neste jordmor også blir verdens beste.

Skrevet

Skjønner, men det verste er at det er barn nr. 2 !!!!

Skrevet

ja skjønner hva du mener...en fødsel er jo noe av det største...om ikke det ER det største en kvinne går gjennom i livet...du føler deg så sterk, virkelig få kjenne at kroppen din jobber...ubeskrivelig!!!

og mami...jeg fikk faktisk, helt tilfeldig den samme jordmoren til mine to:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...