Gjest Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Vet ikke om det er oppmuntrende eller ikke for dere andre overtidsdamer, hehe, men var inne på føden i kveld iiijen.Sist besøk var natt til idag, og da var det deprimerende 1 cm åpning:( Riene satte inn tirsdagskveld, og har bare blitt sterkere, og mer intense(aaauuuu:(( ) . Har sovet veldig lite siden i går, men var 3 cm åpning nå ikveld, og sterke rier, så jordmor mer eller mindre lovte meg baby i løpet av morgendagen:)) Yeeey...eller yippy-kay-yey:-D Hååper så inderlig at det skjer innen i morgen..er veeldig sliten , og har ikke mye krefter igjen.. Andre som har fått fart på sakene??
Bigga, Matta og lille banan Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 SÅÅÅÅ heldig du er da!!! Her har alle murringer stoppet helt opp..... bare vanlig aktivitet for meg... men skal til jordmor til torsdag da, da skal hun bestille time på sykehuset.... Vet jo at om en god uke så er jeg mamma da Lykke til!!!! Og gi tilbakemelding på hvordan det går
Kosel Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 nei... dessverre... har trodd det har vært action på gang i hele dag og bare ventet på at det skal gjøre ordentlig vondt... men skjer jo ingenting... ( nå er ikke jeg på overtid da..) har 17 dager igjen til termin, men gjør ikke noe om lillegutt finner ut at han skal komme ut å hilse på og har hvertfall 2cm åpning så skjer det ikke noe snart så... nei... hva kan en gjøre... skal på sykehuset på ul og gu i morgen så vi får se.. skal fortsette å krysse fingre/tær/armer/bein for deg! Nå kommer`n snart!!!
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 må nesten bare tenke at om en uke er det over..er jo såå kjipt å gå å vente:/ Sender litt smerte*** (som for tiden er jævlig) Masse lykke til der også Skal oppdatere så fort ting skjer:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå