*lillerosin* Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 ...her i kveld ser jeg. Vært borte en uke og en del å lese gjennom. Begynner øverst og jobber meg nedover....
Dotten Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 He, he... Nei ikke helt alene. Jeg titter også innom
*lillerosin* Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2007 ser jo det nå :-) Godt! Begynte å føle meg litt ensom her... ;-)
Dotten Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 He, he. Du er ikke mørkredd håper jeg I så fall er det bare å rope på meg, så skal jeg holde lanken din... Nå ser jeg på Kingdom Hospital... på Z-tv.. Litt skummelt.. He, he. Eller ikke...... Om du går i seng snart, så får du ha en god natt!!
*lillerosin* Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2007 Ikke mørkeredd jeg nei....men takk for tilbudet :-) sikker på at ikke du trenger en lank.... ;-) Får vel tusle i seng snart. Jobb i morra. Skal bare.... Om du sover alt, så drøm søtt :-) ...ingen skumle drømmer...he he
Dotten Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Det var jo enda godt. He, he. Jeg sov nok når du svarte i går ja... eller nettopp slått av lyset! Jeg er såååå tøff, så jeg trenger ingen lank. Her er det busemennene som er redd meg Nei, fra spøk til alvor... nå er det sent igjen, så jeg får vel tusle i seng. Har ferie, men det bryr ikke snuppa seg om Sambo jobber, så jeg må opp uansett... Gjeeesp! God natt! Ellers synes jeg ikke noe om rosiner.... Æsj. Men regner med at du ikke er en sånn ekkel en ... he, he.
gull-ønske Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 Hmm! Og i natt er det visst bare meg som er her. Hva drømmer dere om nå da jenter? Sov godt og drøm søte drømmer! Nattaklem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå