Gå til innhold

IKM uke 28 - innbildningen og symptomene er i gang =o))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, i dag har jeg faatt oemme pupper og det stikker i magen, spesielt paa en side. Jaja, er vel som vanlig dronning av mulige befrutninger (evt innbildte befruktninger) som ikke fester seg.

Faar ikke mer moro enn man lager selv, jeg er i gang aa innbille meg jeg, noen bedre?? =o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg måtte le litt av innlegget ditt. Det er sant; man har ikke mer moro enn man lager selv. Kan skrive under på at man kjenner både det ene og det andre om man bare vil.

I forrige uke var jeg så trøtt, kvalm og litt svimmel. Gravid?? Det var liksom det første som dukket opp i hodet mitt. Det kunne jo liksom ikke ha noen annen forklaring. Neste, umiddelbare tanke er; pokker, nei, du har jo ikke hatt el enda. Hehe...

Nå tror jeg at jeg har el i dag eller deromkring. Har hoppet i høyet lør og deretter i går kveld (lå til og med med beina oppetter veggen en stund etterpå, til beina ble kalde og visne av mangel på blod). Hva men gjør...?!

Min IKM blir nå 14. juli, tror jeg. Altså helt mot slutten av uke 28. Håper jeg kan få noen symptomer i tiden frem mot IKM å kose meg med, hehe!

Når er din IKM? Når hadde du el? Jeg har el litt sent, dag 17 om syklusen blir 28 dager, derfor ikke før nå.

Skrevet

EL boer ha vaert for ca en uke siden, og IKM er ca om en uke, altsaa man ellers tirs... =o) Spent men faar jo som deg ogsaa litt symptomer og saa det er noe annet. Ah, det er kanskje det igjen, men MAA jo tro litt at det er symptomer, ellers blir dette her for kjedelig. =o) Lykke til med deilig innbildning!

Skrevet

Hei Femina!

Tenkte bare jeg skulle stikke innom her fra 2. tri og gi deg litt babystøv:) Nå synes jeg det er på tide at du blir gravid! Synes selvfølgelig alle her inne fortjener det, men du var alltid så støttende og hadde så mange trøstende ord på lager husker jeg fra da jeg hang her inne.

Så her kommer en god dose støv til deg fra meg:

***********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************'

Lykke til:)

Skrevet

Aah, takk, det var koselig! Godt at du er i 2. trim og takk for babystoev.

Jeg er jo bare i 8 pp, saa mange andre som har holdt paa lengre enn meg, men har mistet to foer uke 5 var omme, saa naa maa den sitte paa 3. forsoek, det er jeg heeeelt enig i.

Ble glad for innlegget ditt! Lykke til videre.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...