Gå til innhold

Do

En blå å en rød:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har et problem med min herlige lille 2 år gamle prinsesse... Hun har "sluttet" å bæsje! Hun bæsjer MAX 1 gang i uka, å da er det så hardt at hun bæsjer blod og skriker og bærer seg. Det skjærer meg i hjertet å se at hun har det så vondt, uten å få gjort noe med det... Har prøvd med sviskesaft uten hell. Hun spiser variert og sunt, så kostholdet skal ikke ha noe å si...:

Hun har gått på do for å bæsje i 1 år nå, å det har aldri vært noe problem, har aldri tvunget henne til noe, dette har hun fått gjort i sitt eget tempo, men sleit mye med bæsjen når hun var baby også, å da begynte vi med potte, noe som resulterte i at hun var bæsj-tørr (bæsja ikke i bleien) fra ca 1 års alderen. Å det syns hun er kjempestas, har vært "uheldig" å bæsjet i bleien, men da har vi aldri gjort noe utav det, bare vaska og skiftet bleie.

Hva kan vi gjøre???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å si, men vil bare dytte deg lenger opp jeg:-)

Skrevet

Uffda, det hørtes vondt ut! Stakkars liten! Ville tatt en tur til legen jeg tror jeg, hørt hva de vil anbefale. Ellers bare sørge for at hun drikker mye vann, og gjerne biola, melk med malt eller lignende.

God bedring til jenta di!

Skrevet

har prøvd med biola også uten hell...Hun drikker vann også, men det er ikke det beste hun vet:)

Skrevet

noen flere råd å komme med?

Skrevet

Da hadde jeg tatt en tur til lege å fått noe så hun ikke blir så hard i magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...