Gå til innhold

Har dere kjøpt sko? hvilken str.?


Gjest

Anbefalte innlegg

Vi har kjøpt de første skoene. Går ikke enda, men synes vi trenger det når vi er ute.

 

Vi skulle ha str. 22!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leo fikk sko 10 mai, han går litt alene inne, men elsker å gå om noen holder han i hånda. Han fikk str 19..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest at babyer skal ha sko som er 1 - 1 1/2 cm lengere enn foten. Jeg har ikke kjøpt sko enda, men hun har tøfler som er i str. 21-22.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt! Det ble str 20. Hun hadde et par jeg kjøpte på salg i fjor i str 21 men de ble alt for store. Går ikke enda her heller, men kjekt å ha sko ute ja. Er nok ikke lenge før hun går nå......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føttene til Leo ble målt i butikken for se hvilken str han måtte ha, hu dama snakka en del om hvor viktig det var med riktige sko på så små føtter osv. Hun var visst litt imponert over at jeg hadde tatt de beste skoene, som selvsagt var dyre for å gi de små tottene og ankelen den beste starten... *skryteavmegselv* hehe, neida. Har ei tante som er fysio, med hovedområde som motorikk på spedbarn/barn. Så hadde jeg kjøpt "dårlige" sko hadde hu vel knekt nakken min, haha...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har kjøpt sko, men bare sånne h&m sko, de er litt mer til pynt føler jeg, også er det veldig kjekt å ha på når han er ute, blir litt lite med bare sokker!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg måtte lete lenge før jeg fant små nok sko til frøkna vår, men til slutt fant vi et par i str 17, di var litt store, skulle nok vært str 16, men hun hverken går eller står alene enda så det går nok greit.

Med andre ord så er det ikke så store føtene hun har, og det har hun i hvertfall ikke har arvet fra meg!

Hun er ikke så liten ellers ca 74 cm lang og ca 8,5 kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emrik har også fått sko. Str. 19 ble det her. Fikk beskjed i skobutikken at man måtte regne med å ha de første skoene i ca 4 mnd. De vokser visst ganske mye i føttene fra 1 til 2 års alderen, så det er ikke så lenge et par passer. (Så det blir jo dyre sko og lite bruk men..) Om 4 mndr er det jo uansett høst, og tid for tykkere sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt et par skikkelige sandaler med støtte for ankelen i str 19, tror jeg det ble. Fikk god hjelp på skobutikken til å velge riktig str. Hadde selvfølgelig jenta med så hun fikk prøve, ellers er det vanskelig å kjøpe riktig str. Har noen billige pyntesko fra h&m, men de blir lite brukt..

hun går ikke på egen hånd enda, men liker godt å spasere når hun holder seg i oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linea fikk sine første sko i dag... eller sandaler da. Vi håper på fint vær!! Kjøpte str 19, da er det litt å gå på! Liten frøken. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har selv kjøpt bunadsko, str 20, til bryllup 14 april, også har jeg kjøpt et par sandaler str 20.

mormor til barnet har kjøpt et par joggesko str 19 og et par skinnsko str 20. en tante har kjøpt joggesko str 21. har også to par sko fra hennes og maurits som nesten ikke har blitt brukt.

gullet mitt elsker å gå med støtte fra oss, og er vi ute bruker vi helst sandalene eller skinnskoe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...