Odine! Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Selges i Kristiansand, vi har fått parkdress derfra. Vet ikke hvilken butikk.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2007 jeg vet smurfemamma, men tør ikke bestille for jeg aner ikke hva som vil passe. vil gå inn i en butikk og si "han skal ha en mikk-line dress, hvem passer og hva burde jeg ha under på vinteren?"
så var vi 4 Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 Martin har en sånn, kjøpte den på reflexbutikken, men de hadde den bare inne siden reflex var utsolgt fra lager. Er en kjempe flott dress.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. juli 2007 jepp det er det jeg har fått inntykk av at den er også :-) det var med den dressen som med vogna hans "den skal jeg ha, koste hva det koste vil, for den er meg" men jeg finner den ikke :-( kansje reflex har den enda? hvem reflex? er det noen reflex i oslo/ski?
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #8 Skrevet 1. juli 2007 De har hatt det på Junior barneklær før i alle fall. På Manglerud, også skal det være en på Haugenstua eller noe sånt
*Maggi* Skrevet 1. juli 2007 #9 Skrevet 1. juli 2007 Junior barneklær har de iallefall, kjøpte dress til snuppa på snart 4 der i høst. Junior barneklær finner du iallefall på Storo shoppingsenter og på Manglerud Senter. De har også butikk noen andre steder, men det husker jeg ikke hvor er....
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 1. juli 2007 #11 Skrevet 1. juli 2007 Du finner den i butikker med bra utvalg. Ellers bestilte jeg fra http://www.babysamesbjerg.dk/shop/default.asp?SetLng=1 betalte 350 for dressen pluss toll og div. Ca 35%. De er helt normale i størrelsene.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 1. juli 2007 da skal jeg til manglerud i morgen :-) takker :-)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 1. juli 2007 #14 Skrevet 1. juli 2007 Denne var det jeg bestilte. Flyverdragt 116201-1 Husk å velg norsk side, om du skal handle for da får du prisene uten moms.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå