Gå til innhold

Et spm. til dere som har hormonspiral.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde blødninger i 8 mnd etter innsetting. Etter det har jeg hatt 2 mnd med vanlig mens syklus, 3 uker opphold 1 uke mens. Er dette normalt med hormonspiral? Jeg trodde at mensen skulle gi seg helt. Hva er deres erfaringer? Jeg begynner og lure på om den kan ha falt ut ( men jeg har jo ikke blitt gravid heller). Håper på svar!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har det på samme måte som du. Har egentlig blødd hele tida i 8 mnd, og siste mnd har det faktisk økt på. Har ofte menstruasjonslignende smerter også.

Er skikkelig lei nå, trodde ikke det skulle bli sånn!

Trasig å måtte bruke bind/innlegg hele tida, og så går det jo ut over samlivet også...

I tillegg har humøret blitt merkbart dårligere...

Jeg er absolutt ikke fornøyd, men vet ikke om jeg finner et godt alternativ heller.

Skrevet

Jeg har hatt min i 3 mnd. Hadde blødninger hele den første mnd, men nå har jeg vanlig syklus igjen, men veldig mye mindre blod enn tidligere. Tror det er normalt.

Skrevet

Jeg hadde en liten blødning re første fire dagene. Det var sikker bare innsettingen. Etter det har jeg ikke blødd i det hele tatt. Ikke mens, ingen ting. Det er 5 mnd siden jeg satte den inn.

Skrevet

Når jeg leser innlegget ditt en gang til ser jeg jo at det ikke er helt likt med oss da foresten, siden jeg ikke har hatt normal syklus. Jeg vil heller beskrive det som en eneste uendelig mens...

Skrevet

lurer på om jeg skal sette inn en sånn.. fikk mensen i dag.. må man sette den inn mens man har mensen,eller hvordan funker det? var det vondt? 5 mnd siden fødsel

Skrevet

Sett den inn når du ikke har mens du. Mindre gris da. Hehe.

Jeg syns det var vondt ja, men bare i noen minutter. Etetr det hadde jeg fryktelige menssmerter i et par dager. Men så var det liksom ferdig. Nå er det ingenting av hverken menssmerter eller blødninger.

Skrevet

jeg har hatt min inne siden begynnelsen av mars, og ikke blødd en eneste gang.. hadde bare en dag med sånn brunlig utflod som man avogtil får før mens...

Skrevet

Lurer på en ting: Er det lege som setter inn eller gjør man det selv?? (fikk litt inntrykk av det her..?) Går det an å få spiral på 6-ukers kontrollen etter fødsel?

Skrevet

Jeg hadde også hormonspiral,men måtte fjerne den etter ca 3 mnd.Fikk beskjed av legen at jeg skulle miste mensen, eller få bare noen dråper hver mnd. Men nei. Stoppet ikke å blø og hadde konstant vondt.Gikk tilbake til p-piller. Kjempefornøyd nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...