Gå til innhold

IKM uke 27 noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikm på onsdagen....som alle de andre månedene føler jeg at jeg er gravid denne måneden og, men har håpet litt vel sterkere denne gangen siden symptomene har vært sterkere og kommet mer tidligere enn ellers....men får da se om det bare er innbilning da....får ikke håpe det :(

Alltid så kjipt når man håper så mye og at det viser seg at det er tanta som er kommet på besøk*sukk* Men men, alltids kjekt å prøve igjen da, sex er godt for kropp og sjel,hehehehe...får se litt positivt ved det. Får holde knappen litt på skjebnen :P kommer spiren så kommer spiren.......men vil vil vil vil vil ha NÅ!!! livet er ikke lett nei, går gal snart med uvissheten, men vi er alle i samme båt her. Godt å se at flere føler det samme her :)

Lykke til damer og ha ei fin kveld

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har IKM til fredag/lørdag.. Jeg føler meg også gravid hver måned siden vi begynte prøvingen. Denne gangen intet unntak. Rart det der med symtomjakten egentlig. Jeg ligger der hver måned og kjenner etter. Men nå håper jeg og at det ikke bare er innbilning. Igår medket jeg strøm/støt fra eggstokkene og nedover lårene. Da var jeg bare 7dpo, men har bare kjent den følelsen når jeg har vært gravid før. Selv så kan det sikkert komme av andre ting også. Første test tar jeg på tirsdag. Er altfor utolmodig til å vente helt til IKM.. hehe:) Er testoman, og utrolig nok klart meg hittills;) Har fire tester i skapet, så skal nok klare meg. he he..

Lykke til, Tussa84! Håper du får 2 blå, røde streker eller gravid i digitaldisplayet!

klem

Skrevet

Oi,hørtes spennende ut Surremor. Håper på det beste for deg og :)

Magen har blitt litt større og, har så mye gass atte,hihihhi....men om det e et tegn på ei spire eller om jeg har spist noe i de siste ukene som har trigget det,hmmm.....har alltid vært tålmodig, men tålmodighet er ikke noe jeg har når det gjelder dette.

Kom, kom lille spire for alle oss håpefulle her inne!

Takk takk, og lykke til til deg og Surremor ;)

Skrevet

Jeg har også ikm på onsdag :)

Har hatt et par symptomer ved noen av mine forrige pp'er.. Ikke alle, men et par av i alt 11 pp'er. Puh. Men, denne pp'en har også jeg hatt sterkere symptomer enn før. Mulig fordi jeg kjenner litt bedre etter. He, he. Men, har vel ikke store forhåpningene nå heller, men det er lov å håpe!!!

Masse lykke til til deg og alle de andre jentene her inne :)

Skrevet

jeg har også ikm i uke 27, siden jeg har uregelmessig syklus er jeg usikker på datoen.. Lykke til alle sammen! :)

Skrevet

He he, er forfærdelig oppblåst jeg også. Føler meg som en ballong kan du si. Kommer ut mye luft og ja, og ikke alltid jeg har kontroll på det heller og det kan jo bli litt pinlig:S

Krysse fingre for oss alle her! Det sies at juli er en fruktbar måned, så jeg håper alle her inne blir gravide snart;) Lykke til alle sammen også!

Skrevet

Jeg har ikm på lørdag, og føler at det virkelig er noe på vei....håper ikke jeg blir skuffet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...