jordbærsjokolade Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 ..nå på kveldstid bare skriker hun, og da mener jeg vræler, skjønner ingen ting jeg, hun har jo bare sovet, spist og kost seg i hele dag og virket veldig fornøyd
catine Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 kanskje du spiste noe ti middag. som hun får vondt i magen av..?
*ønsker nr 2* Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 vil hun ha my pupp nå? kan vre det.. har og en sutre unge om kvelden.. og ammer oftere enn på dagen, han r mindre fornøyd enn på dagen... så sovner, han og sover godt i noen timer
jordbærsjokolade Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2007 Spiste salat og soya taco i pita? Ikke sterkt i det heletatt...kanskje salatblader?
jordbærsjokolade Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2007 Ja, men hun begynner å skrike mens hun har puppen i munnen, og det er ikke fordi det er tomt, for jeg ser at det renner melk!
*ønsker nr 2* Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 hmm. . sugebehov? prvød smokk? nei, vet ikke.. håper det ordner seg for det er ikke moro
nasse nøffen Skrevet 1. juli 2007 #7 Skrevet 1. juli 2007 det heter innkjøringsproblemer,,, alle har dem... de fleste babyer har også en skrikeperiode på kvelden,,, det er bare å finne en måte å komme igjennom det på, så gir det seg snart...=) så fort babyen din blir litt større.. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå