Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Jenta vår er aktiv, med F-bokstav. Alltid smilende og god, men hun er over alt...drar i alt. tygger på alt .kan ikke sitte på fanget et sekund...dilter etter meg overalt...å såååå nysjerrig, ligger aldri i vogna, nei hun må sitte å glo på alt rundt seg haha!! hun er straks 9mnd. er det normalt?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 er helt normalt. til og med for mindre barn....
mam <3 Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Jepp. Martine er høyt og lavt. Eter på alt og må holdes fast til hun sovner. Hun går runt møbler og klatrer opp etter føttene mine, ramler og styrer. Hun er 8 mnd, lurer på hvordan hun blir etterhvert. :-S Men det er jo gøy da. =)
Natteravnen* Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Her er ei... gikk før ho var ti mnd, og er no veldi interresert i klatring på diverse stolar og anna, vekas ting er å kaste alt mulig, likar bråk altso... -og som din, veldi nyskjerrig...men er kjempeblid heile dagen (so sant ho får nok søvn), og sjarmerer alle...
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 Embla er faktisk nesten litt over toppen:( Hun er 9,5 mnd og har nå bestemt seg for at det holder med en pitteliten lur i løpet av dagen. Det er mer enn nok til å holde høyt aktivitetsnivå og godt humør:p Hun er høyt og lavt og lynrask blitt. Og hun har vært sånn lenge. Begynte tidlig å krabbe, er veldig ivrig på å utforske ting. Liker å ta ting fra hverandre og studere i ca ett minutt før neste ting... Hun elsker også oppmerksomhet og det å ta buss er en av favorittene hennes, siden det stadig da er nye mennesker å "prate" med:p
ღneneღ Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 Samme her! Snuppis er 10 mnd. og er superaktiv! Krabber, reiser seg, pratrer og pludrer, vinker og klapper om en annen og smiler fra øre til øre dagen lang! Sove er nedprioritert her i huset også, "hakke tid til det", kun en kjapp lur hvis mamma gidder å trille meg en tur hehe. Jeg er helt svett hele dagen, og løper etter henne hele tiden! Kjempgøy, men til tider blir det jo litt "mye" Hun har vært sånn fra hun var ca. 6-7 mnd! Og det ser ikke ut til å stoppe med det første! Hun er godt igang med gå-trening nå....kjempstorveis! Jeg er glad jeg har en aktiv og blid unge! Hver dag blir morsom og givende!
somm@r Skrevet 2. juli 2007 #7 Skrevet 2. juli 2007 Jeg har hatt to av den sorten, bånn gass hele dagen. Denne gangen har jeg fått en kosebaby. Han kan godt sitte på fanget og kose i lange perioder . Det er nå litt deilig det også.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #8 Skrevet 2. juli 2007 Ja helt normalt. Sønnen min på 11 mnd har vært aktiv fra ca 4 mnd stadiet. Da krøyp han. I 100 fra mårra til kveld, gla han ennå sover 2 ganger for dagen, får gjort litt da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå