lykkeligmor:) Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Jeg blir så innmari usikker på dette med mat jeg, fordi om jeg ser jo at gutten legger på seg! Han er 9 1/2 måned, og pleier å spise: 06: mm 09: grøt 12: Brødskive® 15: Middagsglass 18:grøt + mm I tillegg får han frukt i løpetav dagen.. Ser ikke så mye ut når jeg skreiv det, men det virker som om han spiser så innmari mye i forhold til andre jeg kjenner?? Hvordan gjør dere dette?
jannemor..venter Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Hehe, du kan no ta det veldig med ro.. Hvis jeg skal ramse opp her så blir det.. 08 : en brødskive 09:mm 13:grøt 14:mm 16:middag/grøt 18.30 grøt/ 19: mm Har ei jente på 8 og en halv mnd, og 72 lang og 9760 gram Spiser masse, sover masse og veeeeldig aktiv når hun er våken. nå ser det ut som jeg ikke gjør annet enn å mate henne da
lykkeligmor:) Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2007 da ser det ut som at vi gir de omtrent samme måltider da, godt å høre litt hva andre gjør, for jeg bekymrer meg alltid så mye for om jeg gjør det rett eller ikke..! Min er 73,5 og veier 10,3 kilo, så han vokser ihvertfall:) noen flere??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå