rosa og en blå Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Dersom jenta mi har vannkopper.. (men er hjemme med pappan) og eg går på jobb i barnehagen... -kan eg smitte de andre barna da? eg trur ikke det da.. men lurer alikavela om det kan være så smittsomt. ??
Mille** Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Nei, men mindre det siste du gjør er å pelle på hennes kopper, og ikke vasker hendene dine, og så styrer med ungene i barnehagen så er det ingen fare. Så fremst du selv har hatt vannkopper da. )
rosa og en blå Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2007 ja, okei.. så dte kan smitte dersom den vaksne ikke vasker seg godt nokk.. *huff* det er veninna mi (som jobber i b.hage) og hun passer jenta mi der.. og eg tørr ikke at hun skal få vannkopper nå, siden eg kan føde når som helst
Mille** Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Sjansen for at det skal smitte på den måten er uhyre liten. )
rosa og en blå Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2007 takk for svar.. ja. kan tenke meg at det skal litt til å bli smitta sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå