Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

12 uker til fødsel og jeg blir alene med fem små.. sambo orker ikke mere å har flytta.. han skal self ha samvær med barna,men det blir jo ikke det samme:( synes dere jeg er vrang/egoistisk når jeg sier han må vente til babyen nærmer seg 1 år før han får ha samvær med h*n?? skal jo få treffe baby når han vil,men tenker "vanlig" samvær jeg da?? vet jo av erfaring hvor viktig stabilitet er for barn.. de eldste skal han ha 40%,1 åringen annen hver helg + 1 dag i uka. jeg har hatt hoved ansvaret siden de ble født,han har knapt "tatt" i de!! føler altrakner her,men vil ikke lage prob pga barna..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her skal ikke pappan ha barnet før hun er 1 år... da blir d antakelig annenhver helg å 1 dag i uka...men vi fikk beskjed om at d var regel da vi ikke er sammen når barnet fødes...Men det er jo best for barnet å være hos mor og spesielt om hun ammer i tillegg...da må det jo d:)

Skrevet

Off,så trist:( Men det kan jo være han kommer på andre tanker når han får litt "pusterom".Jeg er sikker på at du kommer til å klare deg fint uansett...

Jeg klarer ikke forstå hvordan de klarer flytte sånn rett før temin,de har jo selv vert med på å lage babyen også,de burde tenkt på det før.

Jeg hadde heller ikke lett han haq "vanlig"samvær med h¤n før h¤n var 1 år,men trur ikke de anbefaler det heller..

 

Lykke til,håper det går bra!!!!!

Skrevet

Kan jo ha samvær, men det er en anbefalt grense for barn når samværet skal vare over døgn. Jeg mener da å ligge over f.eks hele helgen, bør barnet være en viss alder.

Lykke til, du kommer til å klare deg kjempepfint:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...