Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 12 uker til fødsel og jeg blir alene med fem små.. sambo orker ikke mere å har flytta.. han skal self ha samvær med barna,men det blir jo ikke det samme:( synes dere jeg er vrang/egoistisk når jeg sier han må vente til babyen nærmer seg 1 år før han får ha samvær med h*n?? skal jo få treffe baby når han vil,men tenker "vanlig" samvær jeg da?? vet jo av erfaring hvor viktig stabilitet er for barn.. de eldste skal han ha 40%,1 åringen annen hver helg + 1 dag i uka. jeg har hatt hoved ansvaret siden de ble født,han har knapt "tatt" i de!! føler altrakner her,men vil ikke lage prob pga barna..
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Her skal ikke pappan ha barnet før hun er 1 år... da blir d antakelig annenhver helg å 1 dag i uka...men vi fikk beskjed om at d var regel da vi ikke er sammen når barnet fødes...Men det er jo best for barnet å være hos mor og spesielt om hun ammer i tillegg...da må det jo d:)
Snart 3 barns-mor? Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Off,så trist:( Men det kan jo være han kommer på andre tanker når han får litt "pusterom".Jeg er sikker på at du kommer til å klare deg fint uansett... Jeg klarer ikke forstå hvordan de klarer flytte sånn rett før temin,de har jo selv vert med på å lage babyen også,de burde tenkt på det før. Jeg hadde heller ikke lett han haq "vanlig"samvær med h¤n før h¤n var 1 år,men trur ikke de anbefaler det heller.. Lykke til,håper det går bra!!!!!
Tpop Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Kan jo ha samvær, men det er en anbefalt grense for barn når samværet skal vare over døgn. Jeg mener da å ligge over f.eks hele helgen, bør barnet være en viss alder. Lykke til, du kommer til å klare deg kjempepfint:)
Lillegutt og jeg Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 Det anbefales korte, hyppige samvær når barna er små (under 1 år) og foreldrene ikke bor sammen. Se http://www.aleneforeldreforeningen.no/index.php?mod=one&id=13733 Håper dere klarer å samarbeide for de små sin del!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå