schnuppi Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Jeg er ansatt gjennom et vikarbyrå(siden april).Har jobbet ca. 2 dager i uken fram til nå.Skal jobbe hver dag i 5 uker..Etter det går stillingen tilbake til ca. 20 % eller etter behov som det har vært til nå..Men jeg kunne godt tenke meg en uke ferie i august.Kan jeg si fra til dem på vikarbyrået om dette? nesten sånn jeg ikke tør å spørre...hehe.Jeg vil jo gjerne jobbe,men har vel krav på ferie jeg også...Det blir jo uten lønn.Men så vidt jeg vet nå,har ikke jeg fått høre om noe mer jobbing etter disse 5 ukene foreløpig...
schnuppi Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 1. juli 2007 Ingen som har vært i lignende situasjoner?? trenger noen svar pliis
schnuppi Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2007 Nå leste jeg akkurat i kontrakten at jeg kan ta ferie når jeg vil mellom oppdragene.Jeg skal jobbe frem til 27.juli,men oppdraget er satt til 11.august ser jeg..Men vi tenkte å kanskje reise til syden 1.august for da kan vi reise sammen med familie..Huff...håper det går i orden da...Noen andre som har eller er ansatt gjennom adecco?
krabbetrollet Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Klart du kan spørre om ferie. Selvfølgelig uten lønn, men det vet du jo :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå