Gå til innhold

Hvor mange har el i uke 28?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rekker opp handa og sier 12 juli...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har!Forhåpentligvis etter litt tullete syklus.. mulig 13/14.jul!:) hhhåpe hååååpppe... Lykke til med dere:)

Skrevet

Skal i følge syklus ha El den 10 juli :) så nå er det bare å kjøre på snart ;) lurte på å ta el tester denne gangen. Men har ikke bestemt meg enda. Skal dere det?

Skrevet

jeg skal ikke teste. men har eggløsning 12. i følge kalkulatoren

Skrevet

hei:) jeg har el i uke 28.

Jeg har el fredag den 13 juli:) så da får vi håpe at det betyr lykke for meg:)

Skrevet

Jeg har el rundt 9-10 juli, så vi skal vel sette i gang sånn smått snart tenker jeg. Skal ikke bruke tester enda, dette blir vår 2pp. Har to små fra før, og sistemann ble til på 3pp.

Skrevet

Det blir også vår 2 pp nå. Så jeg tenker at jeg prøver uten å ta el test denne gangen. Så slipper jeg å stresse med det også. Spennende tider i vente. Men den perioden mellom EL og IKM er veldig lang... sikkert flere som er enig i det. ;)

Skrevet

Jeg har mandag 9. juli (da er vi første dag på Rhodos og jeg håper jeg slipper mensen....hehe....)

Skrevet

Hehe. Jeg synes også perioden mellom el og ikm er lang. Skulle tro jeg hadde andre ting og tenke på, med to små i huset, men neida (c; Jeg sved av 3 tester på første pp. Kjente jo så masse symptomer nesten med en gang etter sex. Selv om jeg egentlig visste at vi ikke hadde råkt på el, og magefølelsen min sa at jeg nok ikke var gravid. Tålmodighet er ikke min sterkeste side (c;

Skrevet

Nå er jeg i dag 9 i syklusen. Så når lørdag kommer er det bare å sette igang. Forhåpentligvis blir det fart på sakene nå. I mellom tiden mens vi venter får jeg bare nyte det deilig sommer været vi har nå. Ikke ofte vi har sånn knall vær som vi har nå :D

Skrevet

Hvordan går det med dere jenter? Blir det no prøving på dere? :) Er det noen andre som har hatt brunlig utflod i forbindelse med EL? Og er det normalt kanskje?

Skrevet

EL lar vente på seg. Jeg har sykluser på 28-40 dager så når jeg ikke hadde forrige uke så blir det nok denne uka.

Skrevet

hei hei jenter! litt kluss i syklusen min, men tror jeg har el til neste helg 14, eller 15, skal prøve el testing denne mnd, så får vi se om det hjelper noe;o) skal uansettprøve alt vi kan!!!

Rafi: jeg hadde litt brunaktig utflod i forbindelsed med el sist mnd... svarene jeg fikk her inne da, var at man er ekstra fruktbar, så kjør på!!! :o)

Skrevet

Oj ekstra fruktbar ja :) da er det jo bare å stå på idag og i morgen. He he.....ska ha eggløsning i morgen, men lurer litt på om det kan være idag også. Så det er vel bare å lure med meg sambo i kveld på en liten runde i høyet ;) skulle vel ikke være så vanskelig å overtale han.

Skrevet

Har EL 10. eller 11.juli. Håper jeg.....

Skrevet

har 15 juli kanskje dersom man får det rett etter en mla??? vet ikke jeg... men håper det hvertfal

Skrevet

har el ca den 13 - 14 juli. Ble jo ikke noe forrige periode og nå orker jeg snart ikke mer av denne prøvingen.... Æsj!!

Skrevet

heia!! har el 12 eller 13 :) :) men tørr ikke håpe for mye................................... prøver å ikke tenke for mye på det ....tihi.............:)

Skrevet

*rekker ivrig opp handa*

13. juli

Skrevet

herregud bare tull på mæ!!!!!!!!!!!!!!!!!! har IKM da æ....................................... sorry.... :) :)

Skrevet

ja jeg:) ca 13 juli:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...