Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Favorittdama i barnehagen skal skifte avdeling fra høsten. Han bare elsker den dama og nå skal hun ikke være hos han lenger. Hun e r alltid glad når han kommer og hun drar ofte de andre litt late ansatte på tur i skog og mark. Blir nok ikke mange turer fremover.

Tror jeg venter til etter ferien med å si det til han. Går nok greit, men det var litt trist.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har opplevd noko liknande.. Eg hadde innkøyringen på eitt barn, og denne guten vart kjempeglad i meg.. Men så vart eg sjukemeld og vart borte nokre månadar, og når eg då kom att ville han ikkje snakka med meg. Han var tydelegvis sint fordi eg berre hadde "reist" frå han. Og når eg endeleg kom tilbake til barnehagen, slutta eg for å byrja på skule. Og ein dag etter var slutta, sku de ha vikar på avd. hans, og ho hadde same navn som meg. Så når dei voksne sa at i mrg får vi vikar, og ho heite "Lise", så hoppet denne guten opp, og lyste som ei sol. Men ble fort skuffa då han fekk vite at det var feil "Lise"...

 

Han kjem vel til å sjå ho av og til, så det vert vel ikkje veldig trist. Men eg skjønar kva du meinar... Det er ikkje lett å vera liten, seie no eg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...