Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Blir helt skremt av div innlegg på trimester forumene. Folk trenger råd om alt mulig rart. Har ikke folk virkelige venner å ta opp ting med. Og hvorfor i all verden prøver man å bli gravid, når man er i et dødfødt forhold? Har ikke folk nok fantasi til å finne på et navn til barnet en gang? Jeg ville aldri i verden latt noen her inne bestemme om jeg skal være i et forhold eller ikke, og i alle fall ikke hva barnet mitt skal hete. Klarer ikke folk å tenke selv her inne. Skjønner dette er et forum hvor man kan diskutere div ting, men noen ting må man da virkelig finne ut av selv.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Jeg spør om mye rart, ofte mer for å dele min situasjon med andre, enn å få råd fordi jeg ikke selv vet hvordan jeg skal takle ulike situasjoner. Synes det er interessant og høre hvordan andre i lignende situasjoner har løst sitt problem, men til syvende og sist spiller ikke svarene jeg får her inne noen rolle for hvordan jeg selv velger å løse mitt problem. Det er bare godt å lufte det ting av og til. Også når det gjelder navn; vi har bestemt oss for lenge siden, men likevel er det artig å høre hva andre synes om dem. Jeg endrer ikke navn selv om noen her inne sier de ikke liker navnet vi har valgt. Det er som du sier, et forum hvor man har mulighet til å diskutere ting, men jeg tror ikke det er så mange som mener at "BIMs ord er lov" og dermed gjør akkurat det de blir fortalt av andre at de skal gjøre.. Jeg synes isteden at folk burde vokte seg mer for å fortelle folk hva de skal gjøre og ikke gjøre; råd er én ting, men man har vel sjelden nok grunnlag til å fortelle folk hvordan de bør håndtere livet sitt.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 3 barns bor her... Å te deg.. IDIOT!!! er nok ikke alle som er så tankeløs som deg, men halloen.. Det å være førstegangsfødende kan ikke altid være like enkelt for alle..Skjerp deg frøken..
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 jeg er enig , det er sykt mange umodene som spørr om helt oppklarte ting....samme om de r første eller tredje, mangler en hjerne celle eller to!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå