Gå til innhold

Hvem bryr seg mest om graviditeten deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sambo selvfølgelig :o) så kommer vel mamma og svigermor på en delt andreplass og svigerinne og søster på 3.plass. Hehe!

Enkelte veninner har falt laaaaangt ned på lista ifht å bry seg så mye i det hele tatt, sikkert en fase som forhåpentligvis går over ;o)

Skrevet

Skulle gjerne sagt samboeren min, men han blekner i forhold til min kjære mammas engasjement. Glad jeg har henne, og håper sambo kommer litt mer i "siget" snart....

Skrevet

mamma..

Skrevet

1. meg selv Ellers kan jeg ikke si så mye:/

Skrevet

jeg på 1.plass=)

bestemor på 2. plass

og sambo og mamma på 3. plass=)

håper og tror sambo vil bry seg litt mere senere når magen vokser å tiden nermer seg=)

Skrevet

Bare jeg og mannen som vet det ennå. Må vel si meg. Bare jeg som har shoppet til baby på nettet så langt...

Skrevet

Det er rart å si det..men jobben bryr seg faktisk mye. kollegaene mine spør alltid om hvordan jeg har det. Sambo gjør aldri det og ikke mamma heller. Pappaen min gjør det....Merkelig det der altså...

Skrevet

ja glemte nesten det, kollegaene mine bryr seg også svært mye, passer hele tiden på at jeg har nok pauser, ikke løfter tungt, spør hvordan jeg har det osv!=)

her hjemme tenker ikke sambo over det at jeg ikke skal løfte så mye tungt osv så jeg må liksom spørre om hjelp eller si i fra dersom han må ta i et tak eller jeg er sliten=)

Skrevet

1 meg selv!!

2 personalet i førstemanns barnehage. De er så søte :-)

Skrevet

Samboern min glemmer at jeg ikke skal løfte tungt...og fordi at han ikke syns det er tungt så kan jegbare løfte virker det som han mener. Skulle nesten tro at han ikke skjønte at jeg er gravid...Men jobben passer hele tiden på =))

Skrevet

Jeg bryr meg mest, så datteren min på 6, mammma, samboeren min og venner og kolleager. De tre øverste er i grunn mest entusiastiske.

Skrevet

-Min samboer og jeg selv er de to som bryr oss aller mest selvsagt, samboer er fantastisk til å bry seg, hjelpe og støtte.

-Ellers er min 3 år yngre søster veldig engasjert.

-Mine foreldre og steforeldre er også engasjerte, men ikke alltid like flinke til å vise det...

-Familie, venner og naboer spør en del om hvordan det går etc.

-Mange av kollegaene mine er veldig hyggelige. En har strikket 2 par sokker til babyen, noen spør ofte hvordan det går og klapper litt på magen min. Får ofte høre at magen er så søt og det synes jeg er veldig koselig!

Skrevet

Jeg står ett par hakk over andre, men sambo kommer på en fin-fin 2. plass!! Han er veldig engasjert:)

Og mamma er en veeeldig sterk 3.plass. Nå som sambo er borte noen dager er det faktisk bare hun som sender mld hver dag og lurer på formen, sier hun har funnet sprinkelseng, lurer på når vi skal på Ikea osv.

Det er egentlig overraskende hvor mange som bryr seg;) Hehe.. Jobb og venner er alle veldig interesserte, blir helt rørt jeg;)

Skrevet

jeg! hihi...ellers så er nok mamma og ei venninne på delt 2..sambo på 3..han er litt sånn "vært med på det før-mentalitet"

Skrevet

Mamma og en kollega:-)

Skrevet

megselv såklart..

Skrevet

Sønnen min:o) og så kommer samboer, men skulle ønske han brydde seg litt mer. Noen på jobb og svigermor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...