Gå til innhold

Hva leverte dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal levere søknaden for engansstønad i morgen, og lurer på hva jeg skal legge ved som dokumentasjon.

Det er i grunnen ikke noe problem, men jordmor sa til meg at om nav ba om noe dokumenter,så skulle jeg ikke levere helsekortet! for der står det mye personlig de ikke har noe med.

Og ultralyd arket kan jeg jo ikke levere da jeg fikk en mail av NAV der det sto det følgende "Du må vedlegge dokumentasjon på når du har termin. Denne må være datert etter at du har passert 26. uke"

Ultralydarket ble jo datert i uke 19! Holdt det hos dere?:/

Eller må jeg bare levere helsekortet (er ikke så farlig egentlig men)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg leverte ul papiret, det var INGEN problem:)

hadde pengene på konto etter 1 uke:)

Skrevet

Takk=) 1 uke var ikke verst!!=)

Ser foresten nå at det ikke er noe plass på søknaden jeg skal skrive kontonummer... hmm,???

Skrevet

Legen min skrev bare ut et ark og stemplet hvor det stod når jeg har termin :)

Skrevet

Hei..

Sist jeg var hos legen skrev hun ut et bekreftelse på termindato som jeg skulle legge ved søknaden.

Du må ikke levere fra deg helsekortet..Be legen din skrive ut en sånn bekreftelse så ordner det seg.. :)

Skrevet

Fikk legen min til å skrive en bekreftelse på terminen jeg.

Skrevet

Skal ringe legen å be om det i morgen jeg da:) Men skal man ikke skrive på kontnummer på søknaden? Står jo ikke noen plass..

Skrevet

Står det ikke en rubrikk for kontonr der man skal skrive på mors inntekt etc, om man skal ha pengene selv eller om arbeidsgiver betaler?? Du kan bruke den rubrikken:)

Skrevet

Herrefred, der står det jo:) hehe! Jeg som har studert arket opp og ned men ikke funnet noe:) hehe! Takk;)

Skrev barnefar under hos dere? tror ikke det trengtes men min gjorde det ser jeg:) Jeg kryssa av for bare mor..

Skrevet

Den nav kan vell ikke være oppdatert?

For i utg.punktet skal ingen få forandret termin etter den ordinære ul. Da slutter jo fostrene å vokse like likt?!

Det må vell kunne gå ann å levere kopi av øverste del av helsekortet?

Der står det - om jeg husker riktig- de personlige data`ene samt terminene. Er jo bare å legge et ark over alt det personlige som blir notert på kontroller.

Skrevet

Terminen står øverst på helsekortet som du sier ja, men den er ikke datert i uke 26 liksom!

Det er det i den rubrikken hvor kontrollene står oppført, så må kopiere hele siden! det gjør ikke meg så mye! men siden jordmor sa det tenkte jeg å helst gi de noe annet. Funker jo ikke med ul arket som ble datert i uke 19 så:( Har hørt det arket har funka hos mange jeg! men nav i Trondheim er noe dritt.

Legen min har sikekert ikke tid til å fikse annen dok. til meg i morgen, så tror egentlig jeg bare jeg kopierer helsekortet og gir de jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...