Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=148908
*bolla pinnsvin* Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 Kongelig tradisjon. Synes det er helt greit. Dessverre er det mange som ikke skjønner at de ikke tilhører kongefamilien og finner på ditto pompøse og ekstravagante navn til ungene sine. Blir jo helkomisk når de heter Jensen eller Hansen til etternavn...
Mille** Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 Hehe.....glad jeg ikke er kongelig, hadde mer enn nok med å finne ett navn til hver av barna. ;o)
~~DoraDora~~ Skrevet 1. juli 2007 #7 Skrevet 1. juli 2007 Hver sin smak det vel... Ærlig talt! ... Jeg synes det er utrolig kjedelig med kun ett navn på barna, men jeg har ingen problemer med å akseptere at andre synes det er best. Jeg har aldri slitt med å finne navn til mine barn... HELDIGVIS FOR DET. De har navn som jeg synes er finest i verden, og har aldri lurt på hvilket navn jeg skulle finne til hver av de. Mine to nydelige gutter har verdens fineste navn... hele to hver, og min vakre datter, har verdens vakreste navn... tre navn. Jeg synes hun er navnene verdig... kongelig eller ei. Faktisk så var det ganske vanlig med tre, fire navn før i tiden, og i sverige og Finland er det fortsatt vanlig, selv om en ikke er kongelig. Og tro det eller ei, så er det på vei "inn" i Norge også nå. Så bare vent, kanskje vil dere like det selv etterhvert. Sånn er det med alt "nytt". Emma var for eksempel et navn folk flest syntes var stygt for 20 år siden. Da forbandt mange det navnet med hun som Oluf snakket om på revyene sine. Men i dag er jo det omtrent det mest populære i Norge... Noen få personer reagerer på dette, men de fleste skryter veldig av de. Smaken er som baken,- delt i to. Så enkelt er det.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. juli 2007 Ja, og da kan vel jeg få lov til å synes det er bortkastet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå