tryllepike * lykkespirer* Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Kjennes ut som jeg har mensmurring, og jeg er litt kvalm. Noen som har opplevd det samme? Blør litt fortsatt, men ikke mye.
løveprinsen <3 Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Hei. Er naturlig å blø litt etter en SA. Jeg blødde i 6 uker etter MA, men hadde ikke vondt så lenge. Gi det noen dager, men hvis du fortsatt har vondt så ville jeg nok ha kontaktet lege. For sikkerhetsskyld liksom.. Håper du blir bedre snart. Sender deg en trøsteklem også, vet hvordan du har det nå.
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2007 Takk! Godt å få litt trøste klem for man blir litt stressa, og sambo er i New York så han er det ikke mye trøst i nå. Vet at man blør en del, men ikke at det skal gjøre vondt så lenge etter. Skal til legen i morgen tenkte jeg for sikkerhets skyld. Kjedelig om det er noe galt....
løveprinsen <3 Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Kan være greit å få det sjekket ja. Ønsker deg lykke til da og håper alt er bare bra. Var sambo i NY når du mister og eller.. det måtte isåfall gjøre det enda tristere.
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2007 Nei mista dagen før han dro. Men vi har ikke prøvd så lenge, og etter å ha lest på sidene her regnet jeg nesten med å miste noen ganger før alt klaffer for fult! Så humøret er på topp bare det slutter å gjøre vondt i magen og kvalmen gir seg! Klar for å prøve på nytt så fort det går ann!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå