Lukkelukken og bebibror Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Jeg er så redd hele tiden for at noe er galt... At den er død. Så, er det noe spesielt som kan forårsake MA???
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Det er jeg ikke helt sikker på. Men det er jo noe som ikke stemmer med kronosomene kanskje. Nei, jeg aner ikke dessverre.
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 MA er en form for spontanabort, ved denne typen abort så støter ikke kroppen det ut som ved en SA. Kan merkes med en liten blødning, men trenger ikke å blø heller. Har selv hatt en MA og merket ingenting men i etterkant så kom symptomene vekk i den perioden det døde,oppdaget i uke 12,dødt siden uke 9. Men når det er sagt så er det normalt å miste symptomene av og til i svangerskapet også. Det er nok ikke noe spesielt som kan forårsake en MA, når de er en MA så er det jo som regel noe veldig galt med fosteret eller morkaken. Håper du ikke ble skremt nå,men så lenge du har symptomer så er nok alt bra. Blir du usikker så ring lege. LYKKE TIL!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Glemte å si at nå er du jo over 12 ukers grensen og det er sjelden det går galt etter det.
Lukkelukken og bebibror Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2007 Ok, jeg er i uke 13, 14 til torsdag. Men jeg har ikke hatt symptomer på lenge =/
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 Det er i denne tiden symptomene forsvinner fikk litt hetta jeg også,for jeg har jo MAen i friskt minne enda. Men ta det med ro det er helt vanlig å miste symptomene. Vi er i en sånn mellomperiode nå der vi ikke føler oss gravide,når magen kommer så begynner vi å tro på det igjen. Jeg skal til UL på riksn i dag kl 14.00 (pga epilepsi) så da får jeg ivertfall sett at alt er bra.
Bohema77 Skrevet 2. juli 2007 #7 Skrevet 2. juli 2007 Hei, er inne fra 1 tri. Sliter skikkelig der inne med redsel for MA. Jeg er nå i uke 11 og symptomene mine er borte. Så godt å lese det solstrålen har skrevet. Håper magen min blir mer synlig snart, slik at jeg kan føle at jeg fortsatt er gravid eller at kvalmen returnerer:). Lykke til med UL! jeg skal ikke før om 5 uker, det er så lenge det...
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #8 Skrevet 2. juli 2007 Jeg mistet symptomene rundt uke 12,har kommet litt tilbake innbiller jeg meg. Jeg er særlig oppmerksom på mine symptomer pga MA i februar,men ble beroliget når jeg hørte det var vanlig å miste symptomene rundt den tiden. Jeg går bare å venter på magen jeg nå.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå