Bigga, Matta og lille banan Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Noen som vet?? Er på overtid og fått tips om å ta akupunktur for å sette i gang........
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Vet ikke om i Tønsberg, men går selv hos Jordmorklinikken i Sandefjord. Hun som driver den er jordmor på Tønsberg sykehus, veldig koselig:)
Celene -2.09.07~*HØYGRAVID*~ Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Hei om du ikke har fått svar... Lisbeth Kopperud setter modingsakupunktur. Hun er Jordmor
Bigga, Matta og lille banan Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2007 Takk for det Ringte kiropraktisk senter i dag og fikk time hos akupunktør i morgen Blir spennende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå