Gå til innhold

Snart 8mnd. og 10,5 kilo...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser i tråden til Tillab at alle de babyene som er eldre enn Nikolai veier myyye mindre!

Andre med babyer som er store? Eller kommer han til å være freaky stor på skolen?

Han er ca. 74cm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet om ei som har en på 7 mnd og 12 kg. Da begynner det vel å bli relativt stort... ;o)

Skrevet

Min er snart syv måneder og veier 10kg og er like lang som din! En stor en her også!

Skrevet

Min er også snart 7 mnd og veier 10,3 kg God og rund=) Han er 72 cm lang

Skrevet

min er 9 mnd, 77,5 cm og 9.9kg

Skrevet

Så bra at det er flere! Men spiser deres mye? Jeg har ikke inntrykk av at Nikolai spiser spesielt mye,og han veide 7,4 da han var 3mnd og fikk bare mm.

Frokost- en porsjon grøt

Lunsj- en tynn brødskive uten skorper

200 mme

Middag- et halvt middagsglass og et fruktbeger

Han drikker vann til maten og litt mm på natten og morgenen.

Skrevet

på 6 mnd kontrollen var min 74 cm og veide 9690( han var da 6.5 mnd),En stor lang og flott gutt.

Ser i overskriften at det blir skrevet kun alder og kilo,en må jo se kiloene i forhold til lengde da.

Skrevet

Jeg skrev cm i første innlegget, ca. 74.

Skrevet

syntes ikke nokolai er noe for stor jeg da. akkurat passe til seg selv. lille go klumpen.

min lille bolle var på sist kontroll 69,5 cm og 9050 gr så er jo ikke lita hun eller.

spiser mm til tidlig og sen frokost. fruktgrøt til lunsj ca en posjon. 1/2-1 helt glass med middag og et 1/2 glass beger frukt og grøt til kvelden mellom 1/2 -1 porsjon. pluss pupp til alle måltider (før) og litt på natten

Skrevet

Tjoho.. Sofia er nå 8 og en halv mnd snart, og 72 lang og 9760 gram.. Stor til jente å være. Og godt over 2 kg mer enn de andre jentene på barselgruppa vår. Du skal se det kan fort endre seg så snart de blir mer og mer aktive :)

Førstemann var svær guttebeibi og nå en helt gjennomsnittlig 3 åring :)

Skrevet

Jepp=) 8 mnd og 10,6 kg og 74,5 cm lang=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...