2barns mor Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 meg boka om Ketolysekuren. Ser at det er mange som har hatt god effekt av den kuren her inne, å jeg trenger virkelig drahjelp for å komme meg ned!! Del gjerne erfaringene deres med meg!!
Katja Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Har jeg ikke hørt om, må jeg inn å lese om etterpå. La merke til nicket ditt i sted, om hvor du ville bodd, hvis du kunne valgt. Spørs om vi ikke er fra noenlunde samme traktene, jeg er kommer også fra et sted ca 30 minutter sør for Trondheim
Mrs. Bouquet Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Bestilt viogså, trenger noen nye tips til retter.
Mrs. Bouquet Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Vil dele min erfaring: Trikset er å ikke gi opp, det tar lang tid å omstille kostholdet til lite karbohydrater. Det tar rett og slett tid å finne ut av nye retter å diske opp med. Samfunnet er lagt opp til at man skal spise brød/knekkebrød og middag med poterer, ris eller pasta. Kjøp ferdige salater så har du alltid noe i hus (finnes blant annet på kiwi) når du ikke har tid eller orker å lage noe.
Mrs. Bouquet Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 Vi brukte ca. 6 mnd. før vi følte vi hadde skikkelig taket på det, og kommer etter planen å leve med mer eller mindre lavkarbo kosthold resten av livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå