Emilie05&Sofie07 Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Har bestemt meg for bæresjal, men vet ikke hva jeg skal velge -elastisk (moby) eller vevd (demidios)... Hva er best?
mammaentiltrulte Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 kommer an på hvor gammel babyen din er. er litt læringskurve på vevde sjal om du ikke har brukt det før. de anbefaler elastisk frem til 6 mnd men etter det kan det begynne å sige litt om du ikke knyter det stramt nok
Yo&La+spire Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Eg har brukt vevd sjal fra lille var 4 uker og er kjempefornøyd! Tok meg ikke mer enn et par dager å lære å knyte skikkelig heller....Anbefaler vevd for da varer det lengre:) Eg har Ellaroo og er kjempefornøyd med det!
Emilie05&Sofie07 Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2007 mener du at det er vanskeligere å knytte en som er vevd? Jeg har ei på 2mnd. men er litt skeptisk akkurat ang. det å sige... siger ikke de før 6mnd da? Tulla mi veier over 5kg, det er nok det:)
Linda og lille Oskar Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 Jeg har vevd sjal, er kjempefornøyd med det! har girasol, et fint nybegynnersjal. lett og enkelt å knyte, ikke så dyrt heller. Gutten min er 5 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå