Trultemora er presseklar!! Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Kommer litt an på, men i ganske skjeldne tilfeller helt nede i uke 3 nesten!
Søtnos Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2007 vente tre uker?...evig lenge det! Ikke tre uker etter mensen skulle komme vel?
Ioren Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 min viste ifølge ULterminen 11 dager etter unnfangelse iallefall... Det blir vel da uke 3+4? Er det ikke omtrent sånn det regnes?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 Jeg hadde graviditetstest fra billigetester.no og den viste svaaaaaaaaakt positiv 4 dager før ikm, faktisk. Men terminen min er flyttet 4 dager tilbake, så det kan jo være jeg faktisk skulle hatt mensen den dagen jeg testet. Vanskelig å si.... Ville ventet med testing til ikm, for jeg jeg har hørt om flere som ikke har testet positivt før mange dager etter ikm.. Lykke til uansett. )
Søtnos Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. juli 2007 Må vel vente noen dager på mensen først.. men er ikke helt sikker på når den skal komme...Spent!!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 1. juli 2007 #7 Skrevet 1. juli 2007 med 3 uker så mente jeg 1 uke før forventet mens da! Skjønner du nå? Men vent så lenge du kan til du er så nært som mulig IKM! Større sjangse for at testen er positiv da! Lykke til!
Søtnos Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. juli 2007 Takker Startet på nytt brett med pilla.. men glømte de etter noen dager.. fikk mensen rundt 13 juni..(skulle ikkje ha den då..men pga. glømte piller kom den). etter det fann vi ut å bare kjøre på... så da hadde jeg eggløsning 27? Og mensen skal ikke komme før 11 juli?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå