Gjest Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Hva er det med det?Hvorfor sier noen det er farlig?Visst du tar det er det liksom garantert at du føder da?
Happy H Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Det heter lakserolje og e egentlig et avføringsmiddel. før i tiden brukte enkelte jordmødre dette for å sette igang fødselen, men d e lenge sidn. min lærer som var sykepleir sa at dette er kjempe farlig da d kan sette fødselen såfort i gang at babyen fårsjokk, du kan få styrtfødsel og babyen kan i verste fall dø. min "stemor" gjorde dette og fikk styrtfødsel, babyen kom kjempe fort i seteleie og va helt livløs. heldigvis gikk d bra. Det e ingen garanti for at fødselen starter om du tar dette, d kan føre til tømming av tarm og masse rier feks. andre reagerer ikkje i d hele tatt. Men er d verdt risikoen?d e jo uansett ikkje lenge før du får sjå babyen din vil eg tro?
Happy H Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 hehe, d va godt å høre!!!!=) Var ikkje ment som et sint innleg,såg d virket litt sånn.. men kjenner eg blir nervøs når folk vil prøve dette sidn eg vet d kan gå gale. har du lenge igjen eller?
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 Hehe,neida du virket ikke sint...har jo bare 18 dager igjen..men har hørt litt snakk om denne olje greia..men har ikke tenkt å ta det...lover=)Klarer å vente jeg,selv om jeg er kjempe lei allerede..får prøve med litt sex da..det skal visst være det beste=)Men han kommer vell når han er klar=)
Happy H Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 min erfaring m 1mann var at ingenting hjalp..hihi.. 18dager e jo ikkje lenge.du får ta litt heftig husvask og nokken ekstra runder i trapper, kanskje d hjelper litt!!=) Min mor sprang til bussen, og d satte igang hennas fødsel, sååå... andre tipds eg har hørt e; - sex sex sex -bringebær-/lakris te -kanel -bitter lemon brus -masse hvitløk komme ikkje på mer i farten eg
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #7 Skrevet 1. juli 2007 Fikk en uke før med min første så håper på det denne gangen å...prøvd alt du nevnte=)=) sprang faktisk i trapper idag,gjett om gutten min på 3.5 ble stor i øynene..mamma har jo ikke kunne gjort det før...hihi=)
Happy H Skrevet 1. juli 2007 #8 Skrevet 1. juli 2007 hehe, var nok arti for han d..!=) satser på du e like heldig denne gangen som sist då!!! Masse lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå