Gå til innhold

Denne Lakseoljen?Heter det d?men uansett...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med det?Hvorfor sier noen det er farlig?Visst du tar det er det liksom garantert at du føder da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det heter lakserolje og e egentlig et avføringsmiddel.

før i tiden brukte enkelte jordmødre dette for å sette igang fødselen, men d e lenge sidn.

min lærer som var sykepleir sa at dette er kjempe farlig da d kan sette fødselen såfort i gang at babyen fårsjokk, du kan få styrtfødsel og babyen kan i verste fall dø.

min "stemor" gjorde dette og fikk styrtfødsel, babyen kom kjempe fort i seteleie og va helt livløs. heldigvis gikk d bra.

Det e ingen garanti for at fødselen starter om du tar dette, d kan føre til tømming av tarm og masse rier feks.

andre reagerer ikkje i d hele tatt.

Men er d verdt risikoen?d e jo uansett ikkje lenge før du får sjå babyen din vil eg tro?

Skrevet

hehe, d va godt å høre!!!!=)

Var ikkje ment som et sint innleg,såg d virket litt sånn.. men kjenner eg blir nervøs når folk vil prøve dette sidn eg vet d kan gå gale.

har du lenge igjen eller?

Skrevet

Hehe,neida du virket ikke sint...har jo bare 18 dager igjen..men har hørt litt snakk om denne olje greia..men har ikke tenkt å ta det...lover=)Klarer å vente jeg,selv om jeg er kjempe lei allerede..får prøve med litt sex da..det skal visst være det beste=)Men han kommer vell når han er klar=)

Skrevet

min erfaring m 1mann var at ingenting hjalp..hihi..

18dager e jo ikkje lenge.du får ta litt heftig husvask og nokken ekstra runder i trapper, kanskje d hjelper litt!!=)

Min mor sprang til bussen, og d satte igang hennas fødsel, sååå...

andre tipds eg har hørt e;

- sex sex sex

-bringebær-/lakris te

-kanel

-bitter lemon brus

-masse hvitløk

komme ikkje på mer i farten eg

Skrevet

Fikk en uke før med min første så håper på det denne gangen å...prøvd alt du nevnte=)=) sprang faktisk i trapper idag,gjett om gutten min på 3.5 ble stor i øynene..mamma har jo ikke kunne gjort det før...hihi=)

Skrevet

hehe, var nok arti for han d..!=)

satser på du e like heldig denne gangen som sist då!!!

Masse lykke til=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...