Gå til innhold

Hvor mange her inne har...

Anbefalte innlegg

Skrevet

drukket mens dere ammet? Da mener jeg pumpet og kastet melken og tatt seg en fest... Og har dere fått problemer med ammingen etter det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke ammet, men du trenger ikke pumpe deg og kaste melken med mindre du får melkespreng. Skal ikke gi noe problemer med ammingen det, i alle fall om det bare er en gang inni mellom.

Skrevet

Hadde minstemann på overnatting fra fredag til lørdag mens jeg var på konsert/festival. Pumpet meg ikke, så hadde temmelig spreng i går, hehe. Ammer litt ekstra i dag for å øke til normalt nivå, men har ingen problemer.

Gjorde det på samme måte med storesøster, ingen problemer da heller.

Unntatt en gang da jeg ammet litt for tidlig etterpå, og det luktet alkohol av gulpet hennes. Dåååårlig samvittighet da ja!

Skrevet

Drikker stort sett ikke alkohol og jeg ammet i bare 3 mnd så nei det har jeg ikke gjort :)

Skrevet

Jada, flere ganger. Har ikke merket noe som helst mht amminga. Trenger ikke å pumpe deg (med mindre du er helt sprengt), bare vent med å amme til du er edru.

Skrevet

så alkoholen går ut av melka uten at jeg pumper den ut da eller?

Men går ikke melkeproduksjonen ned om ikke dere pumper ut da?

Skrevet

Jeg har gjort det, har ikke vært noe problem. Eneste var vel litt tidligere, pga ingen nattamming og at jeg sov lenger, så våknet jeg med steinharde pamela-pupper. Det var litt vondt..

Skrevet

Melka har samme promille som deg, så bare du ikke ammer mens du er beruset, så går det greit. Om du hopper over et par gangers amming og ikke pumper deg, så går det nok greit. Jeg pleide å pumpe meg, med det var bare fordi jeg ble så sprengt at jeg ikke orket å la være. Hvis du er redd for at produksjonen skal gå ned, så bare pump deg, rett og slett :)

Skrevet

går helt fint det :)

men man kan lettere på tilstoppede melkeganger når man pumper så pass opp for kuler i brystet..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...