Gå til innhold

Huff, blir så oppgitt av ei vennine!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun vet jeg er alene med barna i flere måneder, hun vet at jeg har MER enn nok å gjøre med alt som har falt på meg i den siste tiden, hun vet også at jeg ikke har sovet noe særlig siden onsdag fordi jeg har to syke barn.

Allikvel sier hun " kan du passe barna min og ta dem med på skolen neste uke, jeg vil ikke ringe dagmammaen ( hun har pengeproblemmer)?" ehhh, tror ikke du jeg har nok å ta meg til svarer jeg.. Ja, de kommer kl 0630. Ehhh tror ikke jeg er i live klokken 0630 om morgene siden det er faktisk da barna sover beste...

Jaja, men du kan jo bare sove en dup på dagen! Ehhh, nei barna mine sover så å si aldri samtidlig, svarer jeg, dessuten så er jeg så langt bakpå søvnen at jeg er redd for å slite meg ut...

Så reiser hun her i dag og det siste hun slenger over skulderen, ja, da ses vi i morgen da klokken 0630... Jeg sa jo ikke ja til det...

F*** nå må jeg legge meg klokken ni om kvelden sammen med barna i håp om å få slappet av for neste helg skal jeg kjøre dem syv timer unna, med mine to barn. SKal prøve å komme meg unna det fordi jeg er rett å slett sliten..

Jeg har byggere som kommer hver morgen klokken 08 og de trenger div som jeg må hente, har elektrikeren som kommer fredag og lørdag til samme tid, så den eneste fridagen jeg har er faktisk søndag og siden jeg har brukt min fridag sammen med dem ( selvf dro det ut i en evighet, ble jo aldri ferdig. ) Har et flyttelass som skal sendes den 20, pluss to barn uten noen avlastning så er det kanskje ikke så rart at jeg er redd for å brenne meg ut fortidlig. Skal være alene med barna til midt i september og er allerede rimlig sliten.. Barna har faktisk bare meg, så da bør jeg gjøre mitt beste for å ha litt overskudd til dem, de har iallefall ikke bedt om noe av dette..

Kan noen hjelpe meg litt, siden hun ikke skjønner hvor slitsomt det er her til tider, med å komme meg vekk ifra dette? ( altså barnapass fra 0630 til 09 hver morgen)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy søren så respektløst. Hadde nok ikke kalt dette en venninne nei. Lås døren, og gjør som dere sover når hun kommer. Du har jo ikke sagt ja til det!!!

Skrevet

For ei lite forståelsesfull venninne!

Jeg hadde ringt henne, og sagt som sant var: at du er alt for sliten, og at du rett og slett ikke orker å stå opp så tidlig.

Hun må jo kunne skjønne og respektere det?!?!!

Skrevet

Dette er ingen venninne! Fatter ikke at enkelte bare tar seg til retter på den måten! Jeg hadde koblet ut ringeklokka, skrudd av lyden på mobilen, dratt ut ledningen til telefonen og latt det stå til! Ikke faen om jeg hadde stått opp så tidlig for å passe andre sine barn mens mine egne sov!

Skrevet

Herregud så respektløs hun er !!!

Ring og si at du IKKE passer barna.

Skrevet

såååååååååååååå enig med *dum&deiLig* at du ikke aner det! Koble ut ringeklokka, og ha avslått mobilen! Ærlig talt!!!

Skrevet

Ring henne å si at det ikke kommer på tale! Hun er et voksent menneske å må kunne ordne opp i sine egne problemer selv... Herregud hva folk får seg til å gjøre :-S

Skrevet

Hadde det enda gått utover henne, men hun begynner å jobbe klokken fire om morgen så det går nok bare utover mannen hennes og han har mer enn nok å stri med.. De skal flytte neste helg og har ikke pakket halve huset engang og ja, jeg ble ansatt til å hjelpe til der også. Merk de kom ikke over for å hjelpe meg da...

Har allerede passet barna i en uke fra kvelden til morgenen så jeg syntes det var nok. Det er ikke min feil at de har valgt å gå ut i jobb begge to uten å tenke på barna sine..

Tar de i i to dager så sier jeg ifra på tirsdag at dette går ikke mer hvis de vil at jeg skal stå opp klokken 0500 å lørdag for å kjøre ned flyttelasset..

Blir bare mer og mer oppgitt over dem. Mannen hennes lovde mannen min at han skulle hjelpe meg hvis det var noe, spes med bassenget. Da jeg spurte han så viste han ikke noe om bassenget fordi det hadde ikke mannen min forklart han- BULL!!!

Skrevet

Du må lære deg og sette foten ned Gunda! Nok er nok! Jeg håper du ringer eller sender denne "venninnen" en sms og sier at nei, dette går ikke. Det får da være grenser! Ikke la deg utnytte!!

Skrevet

Jeg hadde IKKE gjort det! Så lenge du sier klart ifra NEI, så bør ho forstå det! Og siden du allerede har stilt opp og passet dem, så kan ho ikke forlange det!

Du må jo ta vare på dine egne barn OG degselv!

Skrevet

Jeg hadde ringt ho og sagt det rett ut at jeg ikke kan og sovet 06.30 i morgen tidlig ;)

Skrevet

Herregud, hvor gamle er disse folkene da? Sånne mennesker fortsetter til de blir satt på plass. Hvis ingen setter foten ned, kommer det iallefall til å gå ut over barna på sikt. Dersom de har en dagmamma så få dem til å ringe henne! At de ikke har penger til å betale for det, er virkelig ikke ditt problem. Ikke ditt ansvar å tenke på deres økonomi ved å slite deg ut. Kan du kanskje tilby dem et lite lån så de kan betale dagmammaen?

Skrevet

Synest det var rimelig respektløs av henne!Du kunne ikke si at du er sliten og spurt om hun kunne passet dine barn litt så du fikk innhentet deg ?Du burde ikke å passe barna hennes når hun tar seg godt til rette og sier at du skal passe de.

Lykke lykke til!

Skrevet

Herregud, ring for svarte og si NEI.

Deres problem er i ditt. Ta vare paa deg selv og barna dine :)

Skrevet

Lås døra og koble ut ringeklokka, skru av alle telefoner og trekk dyna over hodet! Dette er ikke ditt problem!

Skrevet

Næi hærlighet...Dra dyna over hodet og sov i morgen tidlig!!!Så frekt av henne da!!:(

Skrevet

slå av ringeklokka og slukk alle lys . trekk igjen gardinene overalt og dyna over hodet.

Skrevet

Nei, jeg er ikke dumsnill hele tiden, MEN siden mannen min har spurt dem ca 5000 ganger om div tjenster så har han satt meg i en posisjon som gjør det vanskelig å si nei.

Har allerede lånt dem penger, men når jeg ser at de bruker penger på taka away, kjøpe en hund et sted som er tre timer unna, samt ta med barna på severdigheter så blir ikke det aktuelt.

Tar dem i morgen og så er det nok, det går ikke utover henne om jeg ikke står opp i morgen, men mannen hennes som jobber i militæret needless to say at det får større konsekvenser for han om han ikke kommer tidsnok..

Hun er EKSTREMT egoistisk og har alltid hatt folk og familie rundt seg til å hjelpe henne får viljen sin så da er det vedlig vanskelig å forstå at det ikke går denne gangen..

Må gå å legge meg nå, har to barn som antagligvis ikke kommer til å la meg sove så mye i natt...

Skrevet

Hvis du bestemmer deg for å passe barna så kall det en byttetjeneste. Si fra at nå trenger du å slappe av litt, så da får de passe barna dine en annen dag. Ærlig talt for ei frekk dame.....

Skrevet

Jeg hadde sagt noe sånt som "fikk du ikke med deg at jeg sa det ikke passet"..

Og om dagmammaen har pengeproblemer så passer det jo bra om hun passer de ov venninnen din betaler henne..

Skrevet

ta dem med på skolen neste uke????? er det ikke sommerferie der du bor eller???

uansett, legg deg å sov=)

Skrevet

Enig med alle her!!! Koble ut ringeklokka!!! Ring henne og si sannheten med en gang, du VIL ikke passe barna!!! Hun får ordne seg selv!!! Tenk på at du skal ha det godt ;o)

Skrevet

ærligtalt får en respektløs "veninne" .... vil ikke en gang kalle henne en veninne...blir kvalm bare av og tenke på hva hun gjør med deg....sett ned foten og si det som det er til....om hun skjønner først da kan du se på henne som en veninne...men ikke noe før !

Skrevet

hehe.. tenkte akkurat på det samme...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...