Stolt mamma for første gang Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Hva synes dere? Det er jo mye sikrere med et bilsete,men jeg trodde ikke de skulle sitte så lenge i slike seter. Han siger jo sammen som en bitteliten sekk når han sitter i setet, og slik kan han jo ikke ha d så lenge....noen tanker?
Mrs. Bouquet Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Bilsete, kjøpe hakepute og ta et par pauser.
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 vi gjorde dette da snuppa var 1 mnd, gikk fint det! Stoppet hver time og tok hvertfall 30 minutters pause
Ædiggedædiggedumæhæ? Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Bilsete! Tryggest det... Ta pauser på turen. Om babyen sover er det ikke nødvendig å stoppe, de gir beskjed når de blir trette i ryggen=)
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 Bilsete! Uten tvil. Vi bruker selv ca 3 timer tilsammen tur-retur byn og familie og det går helt fint. Hadde senest en tur da småen var akkurat 2 uker gammel, da kjørte vi 1,5 time i strekk hver vei. Det er jo ikke noe man bør gjøre hver dag akkurat, men en gang i blandt går bra. Bilstol er tryggest, enkelt og greit :-)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 1. juli 2007 #7 Skrevet 1. juli 2007 Men da er det bare å ta pauser innimellom...ta han ut av setet, gi ham litt mat og sånn...la ham strekke litt på seg.
☆Pacific sunset☆ Skrevet 1. juli 2007 #8 Skrevet 1. juli 2007 Når de er så små skal de ikke sitte mer enn ca 40 min av gangen i bilstol. Nett ville jeg aldri i verden brukt, så hvis jeg måtte reist med min lille baby på samme alder hadde jeg tatt en GOD og lang pause hvert 40 minutt eller droppet det.
mammmamia ** Skrevet 1. juli 2007 #9 Skrevet 1. juli 2007 De trenger ikke ta pause hvert 40. minutt! Se her: http://www.tryggtrafikk.no/barnibil-sos/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=2261 Du kan trygt kjøre i opptil 3 timer, så lenge babyen ikke sier ifra på noen måte..! Sover babyen er det overhodet ingen grunn til å vekke h*n :-)
mayaya Skrevet 1. juli 2007 #10 Skrevet 1. juli 2007 Bilsete. Har vi gjort flere ganger. Går så fint så, babyen sier ifra om den ikke har det bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå