Gå til innhold

Vil lure mannen min....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gjerne bli gravid nå..

Mannen min vil vente iallefall til neste vår..(vi har et barn på 9mnd nå)

Jeg går på spiral, men planlegger et hemmelig besøk til legen nå slik at den kan tas ut...

For litt dårlig samvittighet..men jeg vil ikke vente helt til neste år..

Jeg er babysyk!!!!

Vi har kranglet endel i det siste p.g.a dette..at jeg maser om baby etc.

Føler jeg blir enda mer i trass da...å har lyst å lure han litt.

Kan jo bare si at jeg ikke tålte spiralen..men han kjenner meg,den vil han ikke kjøpe tror jeg...

Uff, det er akkurat som jeg vil trøste meg med en ny graviditet når forholdet går dårlig!!

Jeg er helt besatt..skal ta ut spiralen tror jeg !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan hadde du likt det om det var motsatt? Synes du virkelig barnslig og egoistisk jeg, men så var kanskje dette bare et tulleinnlegg for å provosere også? Håper det...

Skrevet

Det gjorde søsteren min.

de flyttet hvert til sitt nå, og sønnen deres er 8 år.

Han sa at han ikke ville ha barn (de hadde vært sammen i 4 år), men hun lurte han.

Viste seg at han kjente seg selv godt når han ikke ønsket barn, da han var notorisk utro i de årene (8 år fra narnet deres kom) og fløy på byen i ett kjør.

DUMT! DUMT! DUMT!

Ikke gjør det, det er det verste form for tillitsbrudd og døden for et forhold.

Skrevet

Håper dette er dagens tulleinnlegg...

Skrevet

Vel, hvis han finner det ut, så er det vel bare å si lykke til med tilværelsen som alenemor - og det har du jammen fortjent også.

Skrevet

Vær glad i det barnet du har. 1 år er da ikke så lenge til. Tror forholdet ditt ryker om du gjør det,så hva er viktikst 2 barn eller 1 barn(snart 2) og en mann?

Skrevet

Nei, det var ikke et tulleinnlegg.

Min mann vil ha 4 barn sier han...men vil vente til neste år!

Hallo, hadde han ikke ville hatt barn..ja da hadde jeg stukket!

Det er bare jeg som ikke vil til neste vår, vil ha en ny baby nå! :-)

Skrevet

Ja gjør det for menn er så lettlurte, så kan du jo sikkert få lurt han til å tro at du ikke er gravid heller og lure han til å tro at dere bare har ett barn også når neste mann blir født.

Skrevet

Men du har jo en baby nå!

Skrevet

Ja, men vil ha 2 tette...

Blir jeg gravid neste vår (kan ikke bli gravid før april pga vi skal reise til USA i aug) da kan jeg ikke være høygravid...og viss jeg blir gravid i april så blir ikke den nye babyen født før 2009 og det er altfor sent...lille gullet er født i 2006 og jeg vil ha max 2 år forsjell...ja, jeg er vel litt "rar" og "egoistisk" men liker å planlegge :-O

Skrevet

Januarbaby...

Ja, sant det...er jo viktigere. er bare litt egoistisk for tiden.:-/

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Du skulle ha planlagt det litt bedre da du fant deg en mann slik at du faktisk sørga for at du fikk viljen din når det gjaldt familieforøkning.

Skrevet

Ærlig talt, vil du ofre tilliten og forholdet ditt til mannen din for noen måneders utolmodighet. Ja da er du din egen værste fiende. Hvis det er så viktig for deg så får du droppe eller flytte USA-turen din.

Skrevet

stå på. en dag kommer jo sannheta fræm uansett.

å da kan d jo henne at d bare bei 2 tætte på dæ!

Skrevet

Jobb med forholdet isteden for å lure mannen din. Hva slags start får babyen hvis forholdet mellom foreldrene er dårlig? Hvilke følelser får dere for barnet hvis det er grunnen til at dere går fra hverandre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...