Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Jeg bruker luktesansen min veldig..lukter på absolutt alt. Men jeg føler også på ting, og høre gjør jeg jo selvsagt konstant. Den enkleste sansen for meg å miste, tror jeg hadde vært synet..uten at jeg vil at det skal skje *bank i bordet*
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Jeg bruker vel synet og hørselen mest vil jeg tro? Eller legger mest merke til de to sansene. Ellers er jeg veldig glad i smakssansen min, er en type som virkelig kan nyyyyyte god mat og drikke og hadde nok synes det var kjedelig om ikke noe mat eller drikke skulle smake noe. Av sansene tror jeg faktisk luktesansen er den jeg først ville gitt slipp på om jeg virkelig måtte gi slipp på en sans.
snuppi min Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Følelsessansen tror jeg. Man bruker den til mer enn man tror, bare det å sitte her å skrive på tastaturet - til at man ligger vondt om natta.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Synet. Jeg kan ikke se for meg hvordan jeg skulle klart meg uten å se på ungen min, lese en god bok, oppleve middnattsolen osv. Jada, vet det finnes blindeskrift og hjelpemidler. Men å miste de andre sansene hadde nok ikke berørt meg like mye. Eneste hørselen, å ikke kunne høre musikk hadde blitt tungt, men jeg hadde nok klart det bedre enn å miste synet.
hostogharkheledagenlang Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 nesa, den er overfølsom. Litt plagsomt til tider ........ ellers er det jo umuligå ikke høre og se da. Vil helst ikke miste noen av de jeg .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå