Gå til innhold

Noen her som er interessert i stjernetegn / driver med dette ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere på at atjernetegnet har en betydning for hvem du er ? fikk meg en liten oppvekker igår kveld da vi hadde en diskusjon ang dette.... hva mener dere? Jeg fikk litt tro på det etter den samtalen med vennegjengen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg også. Jeg er fisk, og mange av de egenskapene som nevnes om fisken - er egenskaper jeg har.

Skrevet

fisken skal vel være et av de "bedre" tegnene ? kunne tenkt meg å være fisk .. men selv er jeg korpion , og JA jeg er krass til tider , og det er jeg klar over , og det irriterer meg faktisk at jeg er veldig lik en skorpion... jeg kan ikke være lett å leve med...

Skrevet

*hehe* jeg lever med en skorpion - og fisken og skorpionen passer veldig godt sammen. Det sies at fisken og skorpionen blir veldig gode venner, og det er viktig i et forhold.

Synes skorpionen har mange fine egenskaper jeg, de er snille, lidenskapelig, utadvendte og lette å like (er min erfaring).

Bare for å si det, en fisk kan drømme seg bort litt for mye av og til ;o)

Skrevet

Jeg synes at det ofte stemmer veldig bra. Har fått personlig horoskop engang, og det var egentlig ganske skremmende hvor mye ting stemte, tilogmed ting som skjedde senere.....

Er bare blitt mer og mer iteressert ettervert som jeg ser at det stort sett stemmer....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...