Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Og var dere sammen m pappaen da barna ble døpt?? Vet ikke hvordan vi skal gjøre det her....
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Dette vet ikke jeg helt heller hvordan vi skal løse... har dårlig kontakt med barnefar idag, og kan ikke helt se at den skal bli veldig mye bedre på kort tid. Og jeg kjenner heller ikke hans familie - så fristende å velge fra min familie til faddere...! Og jeg vil også gjerne spørre min venninne som skal være med på fødselen da faren har valgt å ikke stille opp. Dåpen må være en gang på sensommeren eller tidlig høst. Fristende egentlig å bare arrangere en fest for min familie/mine venner - og så får jo hvem som helst delta i kirken! Men, fortsatt litt usikker på hva lillegutt ville ønsket hvis han hadde kunnet uttale seg...
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Hei! Jeg og barnefar var sammen da vi døpte Eivind. Vi valgte hans bestekamerat og min bestevennine som faddere, i tillegg til våre brødre. Jeg har en bror og han har 2, så tilsammen fikk Eivind 5 faddere.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Heisan.. Barnefar og jeg var ikke sammen under dåp. Var mye problemer den siste tiden i svangerskapet og etter fødsel, men det å planlegge dåpen hjalp faktisk oss. Ting fungerer bedre idag:) Vi hadde 6 faddere. Valgte 3 hver. Jeg har kun familie da jeg vet hvor fort venner kan "forsvinne".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå