mayaya Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Ja, men man får gjerne tilbud om hjemmebesøk før det :-)
jordbærsjokolade Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2007 Gjør man? jeg har ikke hørt noe om det, og jenta mi er 15 dager gammel.. Kan jeg ringe og be om det selv?
jordbærsjokolade Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2007 Eller, kan jeg...jeg mente skal jeg ringe og be om det selv?
mayaya Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 det lønner seg. sykehuset sender oversikt til kommunen, som igjen sender ut til helsestasjonene... dette kan ta litt tid. vi ringte til hs selv, og fikk besøk før hun fikk papirene. noen kommuner er kjappere enn andre da.. men jeg syntes ikke det ville vært noe poeng i det etter en måned eller så..
jordbærsjokolade Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. juli 2007 Da skal jeg ringe i morgen:) Noen tips om hva man bør snakke om?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #8 Skrevet 1. juli 2007 Hos oss er det hjemmebesøk innen første mnd og så første gruppetreff mellom 4-8 uker.. (men jeg har vært innom tidligere for å veie)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå