silhah og emilie Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 ikke av interesse for dere sånn egentlig men må bare få det ut litt nå har vi vært forlovet i over 2 år og jeg mener det er på høy tid å begynne med brylluppsplanene, jeg mener det er jo derfor vi forlovet oss... men i dag kom det fram at vi ikke kom til å gifte oss før ETTER neste baby er kommet til, dvs vi har tenkt å kjøpe hus eller leilighet om 1 år og da begynne sånn smått å prøve på en til... da kommer vi ikke til å gifte oss før om iallefall 2 år fordi jeg vil ikke være gravid brud:( skjønner ikke hvorfor han "fridde" i det hele tatt hvis han ikke er klar for å gifte seg som han sier:( jeg er så lei av å må svare for meg når folk begynner å spørre om når vi skal gifte oss når jeg sier vi er forlovet...og jeg vil så gjerne bli kone hehe, kan ikke se for meg noe mere fantastisk (bortsett fra å få barn) enn å gifte meg med mannen i mitt liv som han er:( dumme dumme sambo:p
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Hvorfor ikke gifte dere FØR dere prøver på nr to? Sett i gang planene nå, gifte dere neste år, kjøp leilighet og så starte prøvingen?
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Litt dumt å fri om han ikke er klar for å gifte seg ja. Hehe Men vil bare si at man MÅ jo ikke gifte seg selv om man er forlovet da. Vi har vært forlovet i 4.5 år nå. Skal gifte oss da...en vakker dag
silhah og emilie Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2007 fordi han sier han ikke er klar enda??? hva er det å si da? bah menn altså
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 ikke klag hehe har ikke ring på fingeren engang jeg *snufs* ser ikke ut til at jeg kommer til å få det på hvertfal 10 år heller.. Men hvorfor vil han ikke gifte seg nå da?? skjønner deg jo godt da er sååå giftesyk OG babysyk! min kjære vil ingen av delene han..
silhah og emilie Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. juli 2007 nei man MÅ så klart ikke:p men det var på en måte det som vare meningen med vår forlovelse:p
silhah og emilie Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. juli 2007 fordi han ikke er klar for det sier han..skjønner ikke helt den jeg da.. jeg også vil ha en baby til men han bremser men nå er jo emilie litt yngre enn natalie å da hehe:p
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 1. juli 2007 #8 Skrevet 1. juli 2007 Vi har vært forlova i 5 1/2år,vet ikke når vi kommer til å gifte oss, vi elske hverandre over alt på jord-men vi e likevel enige om å vente litt. Vi e 25begge to=)
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #9 Skrevet 1. juli 2007 hehehe du får maaaase da vettu kjøpe bryllupsblader og planlegge bryllup litt sånn smått selv..
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 1. juli 2007 #10 Skrevet 1. juli 2007 Han er ikke klar til å gifte seg....men å få barn med deg vil han?? For meg er det en større forpliktelse å få barn sammen enn det er å gifte seg. Aldri forstått den der jeg.... Forstår godt at du er skuffa!
smakk Skrevet 1. juli 2007 #11 Skrevet 1. juli 2007 Hehe, synes det er så rart å høre menn som sier at de ikke er klar for å gifte seg når unger og huslån allerede er på plass.. Det er nå mye mer bindene enn ekteskap mener jeg.. Vi har forresten vært forlovet i 10 år snart, men har ingen planer om å gifte oss med det første. Vi har jo ringen på fingeren og myyye annet å bruke penger på før vi føler vi kan ta oss råd til en bryllupsfest...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå