vilha3 (09.09.07) Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Trønderbrura, Drømmen om Elin... flere kommer jeg ikke på i farten.
Tine79-FØDEKLAR Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 vi danset til "what the world needs now is love" og et vennepar av oss dansa til "someday my prince will come". Synes det er litt koselig med brudevalser som ikke er så "typiske" brudevalser jeg da...
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 en skikkelig slow en er: if you dont know me by now. var i et bryllup hvor denne ble brukt som brudevals.. teksten er veldig fin også da=) ellers har jeg hørt mange, men husker ikke navnene i farta
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 vi skal bruke serenade to spring... men det svarte jeg på i et annet innelgg... hehe....
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 Theme from The Cider House Rules er bare nydelig...... http://www.danceperfection.com/index.php?id=504 Her er en side med bla denne sangen på...
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #7 Skrevet 1. juli 2007 Her får du høre hele sangen, er fra en turngreie, men sangen er der Går fint å danse rolig vals til den.
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #8 Skrevet 1. juli 2007 Vi brukte "someday my prince will come". Ei venninne av meg sang med band...nyyydelig:))))
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 1. juli 2007 #9 Skrevet 1. juli 2007 Vi danset slow, vi. Hadde den til Brian Adams og Barbra Streisand: "I finally found someone" Perfekt tekst til brudevals!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå