ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 vi sliter sånn me å finne fine guttenavn som vi ikke har "feil" assiasjoner til:) har dere bim-damer noen forslag??
Tussa og Sofie Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Ikke så enkelt nei, men hvilke navn har der feil assosiasjoner til da. Altså som er helt uaktuelle? Jeg synes, Tobias, Jonas, Jacob, Christoffer, Colin f.eks er fine navn. "Heldigvis" får vi jente, for da var navnet helt klart, mens det hadde nok blitt litt mer kniving på guttenavn ja ;o) Lykke til!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 er i samme situasjon som deg, klarer ikke komme på noen guttenavn vi kan tenke oss til å bruke, enten er det opptatt eller så forbinder vi navnet med noen eller noe vi ikke vil barnet vårt skal samelignes med=) vet ikke enda om det blir gutt eller jente men jentenavn har vi nesten klart=) noen eks. på guttenavn: Mathias Marius Alexander Andreas Sebastian Sander Jacob Jonas Levin Leander Fredrik Vetle Victor Daniel David Eivind Øystein Kevin Steffen Kristoffer Nicholay Noah jah det var det jeg kom på=)
Trønderjente82 Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Jeg synes faktisk Levi er fint og ikke så mange som heter det heller:)
prøvekluten+3små Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 skal det mot all formodning bli en gutt her,så skal han hete noah..sikkert mange som heter,men det eneste guttenavnet vi er ganske enige om,og som han ikke har noen innsigelser på..(vrang type ja!) ellers: eric magnus martin johannes isak henrik
Kari :) Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 Vi bestemte oss for lenge siden, lenge før vi ble gravid - Marius!!! Spennende om det er det som blir!!
Adriansmor med tulla Skrevet 2. juli 2007 #7 Skrevet 2. juli 2007 teodor, Brian ( utales sånn som det skrives på norsk) bendik, kristoffer, amadeus..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå