M by M Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 I ullblanding, bomull, med kort og lang arm. Så vet dere det dere som sliter med å finne bodyer over str 92 :-)
CrazyCat Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Joda, men de er ikke særlig store i størrelsen. Gutten min på 12 mnd bruker de i str 90 og 100 nå. Vi trenger noe større til vinteren...
M by M Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2007 De er litt for stor for jenta mi på to år ;-)
CrazyCat Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Jeg vil tro at gutten min er ganske normal av størrelse for alderen, men han har ganske kraftig benbygning og trekker derfor mye. Han bruker vanligvis 86 i bodyer. Til dere som trenger bodyer i store størrelser så vet jeg at også janus har ullbodyer ihvertfall opp til 4 år. Det samme har Tom&Trine (Sparkjøp)
MorLykkelig Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 Jeg har kjøpt bodyer i merket brubaker i både str 92 og 98. Og de virker for meg ihvertfall, relativt store. Syns ikke de var så dyre heller. 129 kr for 3 stykker.
RajaPia Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Babyshop har bodyer opp til str 104 så jeg, i bomull. Kjøp de litt romslige så, for har opplevd at de har krøpet litt...
CrazyCat Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 I Bergen har jeg sett dem på Babyshop og på Vestkanten. Vi bruker dem nå i str 86, men jeg synes de er veldig vide i forhold til lengden. Passer ikke til slanke barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå