Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I ullblanding, bomull, med kort og lang arm. Så vet dere det dere som sliter med å finne bodyer over str 92 :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, men de er ikke særlig store i størrelsen. Gutten min på 12 mnd bruker de i str 90 og 100 nå. Vi trenger noe større til vinteren...

Skrevet

De er litt for stor for jenta mi på to år ;-)

Skrevet

Jeg vil tro at gutten min er ganske normal av størrelse for alderen, men han har ganske kraftig benbygning og trekker derfor mye. Han bruker vanligvis 86 i bodyer. Til dere som trenger bodyer i store størrelser så vet jeg at også janus har ullbodyer ihvertfall opp til 4 år. Det samme har Tom&Trine (Sparkjøp)

:)

Skrevet

Jeg har kjøpt bodyer i merket brubaker i både str 92 og 98. Og de virker for meg ihvertfall, relativt store. Syns ikke de var så dyre heller. 129 kr for 3 stykker. :)

Skrevet

Babyshop har bodyer opp til str 104 så jeg, i bomull. Kjøp de litt romslige så, for har opplevd at de har krøpet litt...

Skrevet

hvor får man tak i body fra Brubaker ?

Skrevet

I Bergen har jeg sett dem på Babyshop og på Vestkanten. Vi bruker dem nå i str 86, men jeg synes de er veldig vide i forhold til lengden. Passer ikke til slanke barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...