Rakri Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Hva synes dere om Benjamin og Christian (sammen) Vet de er veldig tradisjonelle, men liker at de er vanlige og ikke bare pop noen år. Liker heller ikke veldig rare /uvanlige navn. Både jeg og sambo har litt rare navn selv, og må alltid presentere oss to ganger....og gjerne stave navnet (slitsomt)
prøvekluten+3små Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 passer fint i lag de da:o)personlig er jeg ingen fan av benjamin,men smaken er som baken:O) andreas er jo og et fint navn i lag med christian
Rakri Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2007 Jeg liker også Andreas, men det heter sønnen til sambo sin eks, så da er det rimelig uakuelt.
Lily* Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Christian er kjempe fint, men er heller ikke fan av Benjamin. Synes Fredrik passer så godt sammen med Christian. Christian Fredrik er jo et kongenavn....
Tussa og Sofie Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 Synes Benjamin og Christian var fine navn jeg )
Mamma til snart 4 Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 er faktisk ett tvillingpar som heter Benjamin og Kristian, men med k da. . kjempe fine navn det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå