Gå til innhold

Benjamin og Christian?? navn til tvillinger


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om Benjamin og Christian (sammen)

Vet de er veldig tradisjonelle, men liker at de er vanlige og ikke bare pop noen år. Liker heller ikke veldig rare /uvanlige navn. Både jeg og sambo har litt rare navn selv, og må alltid presentere oss to ganger....og gjerne stave navnet (slitsomt)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

passer fint i lag de da:o)personlig er jeg ingen fan av benjamin,men smaken er som baken:O) andreas er jo og et fint navn i lag med christian

Skrevet

Jeg liker også Andreas, men det heter sønnen til sambo sin eks, så da er det rimelig uakuelt.

Skrevet

Christian er kjempe fint, men er heller ikke fan av Benjamin.

Synes Fredrik passer så godt sammen med Christian.

Christian Fredrik er jo et kongenavn....

Skrevet

Synes Benjamin og Christian var fine navn jeg :o)

Skrevet

er faktisk ett tvillingpar som heter Benjamin og Kristian, men med k da. . kjempe fine navn det;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...