Lille Filur Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 1881-reklamene. Ååååååååh kjenner jeg blir helt dååårlig av dem. Rett og slett grusomme og jeg boikotter det nr pga disse reklamene hehehe..
Lille Filur Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2007 og på slutten bare; "atten åttieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen" tut tut... grrrr ja hehe
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 Heeeelt enig, de er tragiske. Men jeg ringer dit allikevel jeg da.. Også haaaater jeg LOTTO og Joker reklamen.. Klikker nesten når jeg ser den.
♥2 små gull♥ Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 Den mest irriterende jeg ser akkurat nå er den dumme tannpasta reklamen... den hvor det plinger i tennene hennes i steden for at hun synger... får helt fnatt av den reklamen!!! Er mye rart man skal irritere seg over..
Tomine is my star Skrevet 1. juli 2007 #7 Skrevet 1. juli 2007 Tele2 reklame..bytta operatør pga small bill og big bill og de jævla dær... ;/ Eller kan jg nevne at Vendela reklamen for et hårprodukt er heeelt piiinlig!!!! Åsså den reklamen med hun som slurvet med maten...iiiiæækk..så utrolig irriterende!!
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 1. juli 2007 #8 Skrevet 1. juli 2007 Ingen er så irriterende som Zon - "hvorfor behandle hele kroppen....." Den stemmen er helt grusom!
Lille Filur Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. juli 2007 Jeg ikke sant hehehe. Men denne reklamen irriterer meg virkelig, de er så tragiske. Lurer på hvem som kommer på noe sånt jeg.. men det finnes mange dårlige reklamer, men ikke så mange som irriterer meg så mye. ;o) Den tannkrem reklamen har jeg ikke sett hehe
Lille Filur Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. juli 2007 hehehe ja enig i den tele2 reklamen og vendela! og du som ringer 1881, begynn å ringe 1880 istedet, vær så snill!!! ;o)
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 1. juli 2007 #11 Skrevet 1. juli 2007 ringer 1881 jeg fordi 1880 aldri har de numrene jeg trenger. de er dårlige
chill+enda en til Skrevet 1. juli 2007 #12 Skrevet 1. juli 2007 Huff, den med hun som har slurvet litt med maten i det siste er... håpløs!! Om jeg har slurvet litt med maten så skal jeg nå klare å fikse det ganske kjapt selv, istedet for å spise en yoghurt hver dag i 14 dager og håpe på bedring. Arrrgh!! Og den Omo-reklamen... High-tech vet du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå