Næsningsfrua Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Hu ringte i går og ba om at de fikk komme i dag, Og selvfølgelig fikk de det! Hun ville ta med litt godt, bare for at de ba seg selv. Sa jo selvfølgelig at de skulle få servering, men det øret ville hun ikke høre på! I dag kom de, til stor jubel fra lillemann, som øyeblikkelig skulle vise besteforeldrene alt han kan...(13 mnd, herlig alder) Og hva har hun med? 2 kilo roastbiff 3 kilo potetsalat Stor salatbolle 1 liter hvitløksaus Herlighet, vi åt til øra sto rett ut, men ennå er det igjen mengder! Men det ville hun ikke ha med seg hjem, så vi har mat noen dager... Snakker om søt dame!!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Så koselig da =) Godt å høre noen hyggelige historier om svigermor også =)
Tomine is my star Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Misunneli....på maten og på svigermora du har....
Tomine is my star Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Ikke det at det er noe galt med svigermora jg har..... )
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 Så herlig:) Har heldigvis en topp svigermor jeg også
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 Så koselig da. Jeg har også verdens beste svigermor, bare så synd at hun bor 160 mil unna. Men hun er mammaen min når vi er hos henne da:-))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå