Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 andre som har det sånn. Ikke at jeg tenker på det hele tiden, men av og til synes jeg det er for godt til å være sant at jeg skal bli mamma.. vi har jo prøvd i fem år... er så redd for at noe galt skal skje..
Firkløvern Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Stakkars deg. Ikke så godt med slike tanker. Husker ved første svangerskap gikk jeg og var konstant redd for å få en meget handikappet unge. Vet ikke hvorfor, men jeg tenkte konstant på det. Nå er jeg lykkelig mamma til tre friske, vakre jenter og venter fjerdemann i september. Håper du klarer å slå fra deg disse vonde tankene. Tenker på deg...
tjorven 1 Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Jeg er med deg , har en datter på 3,5 da men har vært gravid 4 ganger etter det, en spontan abort , premature rier i uke 15 og svangerskapsavbrudd i 27. uke er nå 33+4 og JA jeg er redd det skal skje noe med den lille gutten... Vil bare ha han ut!
oktoberjentene;) Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Ja jeg er også redd for dette.. eller at han skal være syk... har hatt et litt vanskelig svangerskap og har fått tett oppfølging med masse ul og eksperter som har sett at han er frisk og rask.. ennå så er jeg redd... sier som tjorven jeg, vil bare ha han ut!!
teila Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 Ja, desverre, klarer aldri å gi slipp på tanken om at noe kan gå galt. Har også prøvd i fem år og var sikker på at jeg aldri kom til å bli mor. Så nå kan jeg ennå ikke helt tro det... Tanken på at det ikke skal gå bra kommer snikende både titt og ofte. Vi får krysse fingerne for oss alle :-)
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 er redd for noe skal skje med både meg og babyen...meg pga jeg har en sønn fra ør som trenger mammaen sin å babyen er et rent innstinkt tror jeg...bekymrer meg for alt av vondter:(
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #7 Skrevet 1. juli 2007 takk for mange svar... er godt å høre at jeg ikke er alene om tankene! føler og tror at det kommer til å gå godt,men tenker mer og mer på det nå når fødselen nærmer seg. :-)
minimegogtrollet Skrevet 1. juli 2007 #8 Skrevet 1. juli 2007 jeg har det også sånn... tenker mye på alt som kan gå galt, har vært hos jordmor og på UL og alle sier at babyen vår har det godt i magen, men det er en stor påkjenning å føde (og å bli født) og mye kan gå galt der. Likevel tror jeg at vi må fokusere på det som er positivt også og ikke minst alle gledene, men det er nok bare fornuftig å tenke på alt rundt en fødsel. :-)
Gjest Ut på tur Skrevet 2. juli 2007 #9 Skrevet 2. juli 2007 kjenner litt for mange som har mistet sent i svangerskapet til at jeg er trygg. fikk senest høre for 4 dager siden om en veninne av meg. Kan jo ikke klare å slappe av da.......
Medusa80 Skrevet 2. juli 2007 #10 Skrevet 2. juli 2007 Jeg har også disse tankene, men heldigvis ikke så ofte. Mitt svangerskap har i grunn vært komplikasjonsfritt, men har fått litt ekstra oppfølging med ultralyd og sånn. Sist var i midten av uke 35. Det er fantastisk å se den lille og jeg tenkte at neste gang jeg ser deg er når du ligger på magen min. Men plutselig kommer en sånn liten advarsel bak i hodet om at; tenk om ikke dette skulle gå bra?? For det virker ofte for godt til å være sant. Heldigvis så går det jo bra for de fleste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå