Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Den ene traff jeg på fredag da jeg var ute... HAn liker meg veldig veldig godt og har gjort det en stund! (men han er så innpåsliten)... I hvertfall så hadde vi knall god sex... Det har jeg lyst at skal gjenta seg... Men han sender meg fadern meg 30 meldinger om jeg ikke svarer på den første, han ringer emg heletiden. Sier hvor fantastisk jeg er og at han har så lyst på meg som dama hans... Dette var koselig første gang han fortalte meg dette... Men nå er det ork! Men jeg bare utnytter han for sex... har ikke lyst på han annet enn sex.. ¨ Men nå som mann nr 2 dukket opp, traff han på butikken og vi dro på date igår... Han liker jeg skikkelig godt... men ser aldri for meg sex med han:S Uff det er så vanskelig, vær gang jeg treffer noen jeg liker døds godt så blir sex et problem.:S Faen jeg er så SNÅL!! Men hver gang noen sier at de liker meg blir jeg helt nervøs og mister all interesse og idag sa han det og jeg tenker nei nei nei... Men jeg vil jo gi han en sjangs! Men hva gjør jeg med han andre... Han hadde dratt til meg og lagt blomster på døra mi igår... Jeg tenker bare for en gærning hva vil du med meg egentlig???? Uff jeg vil lissom ikke såre noen
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Syns ihvertfall han første høres en smule intens ut... Sånt bruker ikke love bra... Hadde ikke taklet så mye `mas`..så tidli enda.. :/ Hvorfor ser du ikke for deg sex med han nr.2?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Mann nummer en, kommer ikke til å funke, fordi du kun vil ha han for sex, og han vil ha mer, så da nytter det ikke. Mann nummer to, nytter heller ikke, du har jo ikke lyst å ha sex med han, da er detl ite vits å involvere seg med han, for han vil sikkert ha sex med deg, så det er døds dømt. Du må bare vente til du møter en som du faktisk vil omgås og være med, og ha sex med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå