Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har vi hatt dåp for vår lille Erica. Og det gikk kjempe bra! Fryktet det verste i går, da vi prøvde dåpskjolen og hun gråt og skrek om hverandre...puh. Mor sov dårlig denne natten i frykt for hvordan det ville bli i kirken! Men Det gikk så fint. Hun var snill som et lam. Litt gråt da vannet ble helt over hodet og tørket av, men det var bare litt og ikke høyt i det hele tatt. Så sovnet hun på armen til pappa og var stille resten av gudstjenesten. Utrolig at min drama-queen baby ikke laget mere støy.

Vi hadde 30 gjester hjemme til snitter og kake etter på og det gikk også veldig bra. Ikke trangt i det hele tatt og fint vær, så vi kunne sitte ute i hagen etterhvert også. Helt supert.

Erica er blitt veldig skeptisk til å bli holdt av fremmede dessverre, så jeg brukte mye bæresele så hun følte seg trygg.

En super dag og så mye flotte gaver hun fikk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og gratlerer med vel overstått. Sikkert veldig deilig å være ferdig med det. Skjønner godt at man blir nervøs jeg. For selv blir jeg veldig stressa hvis M bare griner. Men stort sett så gruer man seg for ingen ting tror jeg. Så hyggelig at det ble en flott dag. Det er jo ett av de mange minnene fra deres liv med lille Erica. Absolutt verdt å ta med seg og huske på. Så utrolig fin hun var i kjolen ogå.

Skrevet

Åh så godt å høre at alt gikk bra. Heldige med været var dere også. Det er nok sant at man gruer seg mer enn man trenger, men det er vel bare en del av forsvaret vårt. Forbered deg på det verste og håp på det beste.

Flotte bilder, dere så veldig stolte og glade ut og lille Erica var jo så pen i dåpskjolen sin. Gratulerer og vel overstått! :-)

Skrevet

Gratulerer med vel overstått dåp :-) Hun var så søt i kjolen sin atte...

Fint det gikk bra både i kirken og med maten. Kan tenke meg dere har hatt en veldig koselig dag i lag med familien.

Skrevet

Gratulerer masse med overstått dåp. Så bra alt gikk så fint. Så bildene på facebook og dere var så fine at - alle sammen ( spesielt det lille dåpsbarnet da )

Vi skal ha barne dåp 5 august og er ganske nervøs. Til og med navn må vi jo finne innen den tid ( uff og uff ).

Ha en fortsatt god sommer alle tre.

Skrevet

Gratulerer med vel overstått dåp. Bra alt gikk fint.

Hun var utrolig søt, så bildene av henne.

Dere var jo utrolig heldig med været også da, siden det har regnet hver eneste dag i den siste uken.

Ha en strålende da! Og gi Erica en stor klem fra Benedicte som gratulerer henne med den store dagen som var.

Skrevet

Gratulerer så mye med vel overstått dåp!

Så flott at Erica tok det med ro og nøt dagen hun også, det gjør ting litt lettere når de små også er fornøyde:) Dere hadde jo griseflaks med været, deilig å kunne sitte litt ute også.

Skrevet

Gratulerer så mye med overstått dåp! Kjenner følelsen - godt å være ferdig, selv om det er jo hyggelig underveis også:-) Så bra at Erica taklet kirka bra. Alltid litt spenning rundt det.

Håper vi ses til trilling denne uka. Lenge siden sist:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...