Gå til innhold

"Tell trivselen"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som er med på den undersøkelsen.. Burde vel begynne i dag jeg, men er redd for at jeg glemmer å føre inn tidspunkter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg holdt på en stund men nei orket ikke etter hvert.jeg kjenner jo at det er liv.

Skrevet

Jeg er ikke med i undersøkelsen, men har skrevet ut skjemaet fra nett og holder på for meg selv.

Men ikke hver dag. Lillegutt i magen er spinnvill og sparker og spreller hele tiden så jeg er ikke så redd for at det er lite liv egentlig.

Skrevet

Hvis jeg skulle telle hver gang jeg kjenner liv der inne hadde jeg ikke fått gjort annet... Litt hyper han der inne

Skrevet

jeg er ikke med. Har heller ikke satt meg sånn voldsomt inn i hva det gjelder.. blir ikke litt mye stress da? en kjenner jo at det er liv som du ovenfor sa.... MEn som jeg sa, har ikke satt meg inn i det så vet egenlig lite om hva dette er for noe:-)

Skrevet

Godt å høre... det hadde blitt det samme for meg.. det er nesten konstant bevegelser fra den lille..;o) Rart å merke så stor forskjell fra 1.mann og denne "rakkaren" her..;o)

Skrevet

spurte legen min om dette var nødvendig. men så lenge du kjente liv en gang løpet av dagen var ikke dette nødvendig. han mente det var stressende og kunne skape unødvendig uro..

Skrevet

Som flere andre skriver, blir litt stressa av det skjemaet. Jeg fikk det med meg etter en CTG på sykehuset pga lite liv. Men da jeg hadde ført skjemaet i en ukes tid fant jeg ut at det var bedre å følge min egen magefølelse. Så lenge jeg kjente liv i løpet av dagen var jeg fornøyd, ble bare stressa og bekymret hvis det tok for lang tid når jeg satte meg ned på kvelden for å telle. Hører flere andre som sier det samme.

Skrevet

Jeg har ført dette skjemaet i tre uker nå. Synes det er greit. Men det blir ikke alltid innen de samme to timene, men innen de samme tre-fire timer om kvelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...